Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nummer markeren als gespeeld in iedere map waar dat nummer voorkomt.

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Bestaat er een instelling die je kan activeren zodat VDJ8 pro een gespeelde track markeert als 'gespeeld' in iedere map waar dat nummer voorkomt? Ik heb namelijk héél veel playlists, speel vaak sets van 6 tot 8 uur en hier en daar staan dezelfde tracks tussen maar kan echt niet onthouden wat ik allemaal gespeeld heb op die tijd. Dit zou wel top zijn moest dat kunnen. Thanksss....
 

Inviato Wed 08 Feb 17 @ 9:43 pm
Geen hulp? Niemand die weet of dat je kan instellen als je een nummer gespeeld hebt dat vdj 8 dat nummer markeert als gespeeld in iedere map waar dat zelfde nummer in voorkomt?
 

Inviato Mon 13 Feb 17 @ 10:08 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Daar moet je niets voor doen, dat is automatisch zo.
Tenminste als je het inderdaad over playlists of virtual folders hebt, maar het nummer fysiek slechts 1x op je computer staat.
Als het muziekbestand zelf echter in verschillende mappen gekopieerd is is er geen automatische methode.
Je zou dan na het spelen zelf een zoekopdracht naar het nummer moeten doen, ze allemaal selecteren en vervolgens als gespeeld markeren.
 

Inviato Mon 13 Feb 17 @ 10:36 am
All right, dat is duidelijk. Ik weet wat gedaan nu. Bedankt voor de uitleg :-)
 

Inviato Mon 13 Feb 17 @ 10:55 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)