Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Database

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Beste Allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb een Externe harde Schijf vol met MP3 muziek. Deze wil ik toevoegen naar VDJ-8. Zodat ik snel de goede plaat kan zoeken en vinden.
Maar wat is de goede methode om dit uit te voeren. Je hebt de keuze via Batch--> analyseren van BPM,etc. (voegt hij de MP3 dan ook toe voor de zoek functie binnen VDJ??).

Of de Optie ---> voeg toe aan zoeklijst. Wat is de juiste werkwijze om de muziek te koppelen naar de database (zoek functie) binnen VDJ.
Alvast bedankt. Groet Johan
 

Inviato Fri 10 Mar 17 @ 12:47 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Voor de zoekfunctie is 'voeg toe aan zoeklijst' voldoende.
Indien je ook de correcte BPM wil zien en de nummers nog niet geanalyzeerd zijn kan je die optie ook gebruiken.
 

Inviato Fri 10 Mar 17 @ 12:50 pm
Adion wrote :
Voor de zoekfunctie is 'voeg toe aan zoeklijst' voldoende.
Indien je ook de correcte BPM wil zien en de nummers nog niet geanalyzeerd zijn kan je die optie ook gebruiken.


Dank je wel voor de info.

Eigenlijk heb ik nog een vraagje m.b.t. zoeken-database.
Ik heb al mijn MP3's juist getagd. Ook heb ik Genre ingevuld. b.v. Rock & Rol een paar honderd platen dus getagd met Genre Rock & Roll.
Hoe kan ik zoeken op Genre??? gewoon Rock & Roll ingeven in de zoekbalk???
 

Inviato Fri 10 Mar 17 @ 1:02 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Jep.

Het bolletje naast het zoekveld laat je instellen in welke velden gezocht moet worden. Zorgen dat daar ook genre aangevinkt staat dus.
 

Inviato Fri 10 Mar 17 @ 2:01 pm
Adion wrote :
Jep.

Het bolletje naast het zoekveld laat je instellen in welke velden gezocht moet worden. Zorgen dat daar ook genre aangevinkt staat dus.


Gevonden. Thanks voor de Super Tip|!
 

Inviato Fri 10 Mar 17 @ 4:22 pm
johanscheffers wrote :
Adion wrote :
Jep.

Het bolletje naast het zoekveld laat je instellen in welke velden gezocht moet worden. Zorgen dat daar ook genre aangevinkt staat dus.


Gevonden. Thanks voor de Super Tip|!


Als na een tijdje platen toegevoegd moeten worden, wat is dan de beste manier om die toe te voegen??
Want je gaar natuurlijk niet alles opnieuw inlezen!!!
Sorry voor de vele vragen, bijna cursus Database :) maar de andere kunnen hier natuurlijk ook van leren.
alvast bedankt maar weer...
 

Inviato Fri 10 Mar 17 @ 6:47 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je kan naar de map browsen waar je de nieuwe nummers hebt toegevoegd.

Maar anders is het geen probleem om regelmatig voeg toe aan de database te doen hoor.
Dat zou niet veel langer dan een minuut moeten duren
 

Inviato Sat 11 Mar 17 @ 4:44 am
Adion wrote :
Je kan naar de map browsen waar je de nieuwe nummers hebt toegevoegd.

Maar anders is het geen probleem om regelmatig voeg toe aan de database te doen hoor.
Dat zou niet veel langer dan een minuut moeten duren


Hoi

Begrijp ik het goed. Hij scant dan alleen de nieuwe tracks?
 

Inviato Sun 12 Mar 17 @ 10:23 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Dat klopt, nij het toevoegen van een map aan de zoekdatabase worden enkel tracks toegevoegd die nog niet toegevoegd waren.
 

Inviato Mon 13 Mar 17 @ 7:05 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)