Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wat moet ik doen om een folder in een sub playlist te plaatsen

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Met de tool "herbenoemen" kom ik in de browser terecht
Met de tool "export" ook
Met drag en drop lukt het ook niet
 

Inviato Mon 18 Sep 17 @ 10:46 am
Beste

Dit is mijn methoden en Ik werk als volgt .
Klik links op rode knop maak een virtuele map , en geef die de door jouw gekozen naam.
Open nu boven aan in de browser lokale muziek en zoek naar de HD waar jouw muziek op staat selecteer de te koperen map.
Selecteer alles , dat gaat gemakkelijk eerst een nummer te selecteren, en daarna CTRL+A in te drukken
Sleep nu die geselecteerde nummers naar jou virtuele map kopieer gaat van zelf.
Als je in zo een virtuele map browse dan zit je niet rechtstreeks op je HD dat dus veel sneller gaat

Ik hoop dat dit het antwoord is op jouw vraag
PS geef de mappen op je HD de zelfde naam als in Virtual dj dat werkt veel duidelijke
DJ Musiclover
 

Inviato Wed 20 Sep 17 @ 10:03 am
Het was niet pressies wat ik zocht. Maar heb wel gevonden hoe ik het wel kan doen.
Mss even uitleggen wat ik nu doe

Dus eerst Speellijsten selekteren
Daar op rechts klikken
Dan in het menu dat open gaat: Creër nieuwe speellijst selecteren
in dat venster dat open gaat een naam zetten en dan krijg je een titel van een nieuwe speellijst
op die nieuwe speellijst rechts klikken krijg je weer het zelfde menu maar nu op: Creër onderliggende map selecteren. Gaat er weer een venster open waar je een naam kan in zetten van een nieuwe map. Dan die nog lege map openen en kan je vanuit het venster automix je songs slepen in deze nieuwe onderliggende map.

 

Inviato Wed 20 Sep 17 @ 3:54 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)