Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: [Karaoke] Laatste liedje verdwijnt niet

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hoi,

ik ben verliefd op dit programma !! Het maakt alles zoveel gemakkelijker.
Als KJ is dit wat ik wil... Maar... Als ik de liedjes in de karaoke-lijst zit word dit wel correct getoond en als het meer dan 1 is verdwijnt het afgespeelde bestand ook, behalve bij de laatste niet. Als er maar 1 (of laatste) in de lijst staat blijft deze staan en staat die klaar om weer opnieuw afgespeeld te worden.
Is dit een foutje aan het programma zelf? Doe ik iets fout? Of heeft de geregistreerde versie dit niet?

Ik wil deze zeker wel kopen maar dan wil ik ook zeker zijn dat het volledig in orde is want een "lifetime" kost wel wat behoorlijk.

Mvg,
Günther
 

Inviato Wed 19 Sep 18 @ 8:22 pm
Hoi, Günther,

de laatste blijft in meer lijsten hangen: ook in de AutoPlay-lijst blijft het laatste nummer altijd staan. De software wacht dan op het volgende nummer (wat er niet meer is) en houdt de laatste vast. Dit is nooit anders geweest en ik ben inmiddels zo gewend de laatste handmatig te verwijderen dat het mij niet eens meer opvalt. Overigens: als je de hele avond druk bezig bent hoef je maar 1 keer het laatste nummer handmatig te verwijderen: Aan het eind van de gig ;)
 

Inviato Wed 17 Oct 18 @ 11:21 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)