Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Sound drops tijden djen gaat het geluid gewoon uit!!

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo Allemaal

Ik heb een probleem since wat tijd valt het geluid ineens weg van VDJ 8.2
vaak moet ik dan de pc herstarten om alles weer te laten werken maar soms gaat het goed

ik weet niet wat het is ik heb dit nog nooit eerder gehad en het is vermoeiend dat tijdens het djen dat dit gebeurd

volgens de support zou ik allerlei driver moeten downloaden maar ook dat helpt dus niet

we weet wat dis is

groet van
Infa
 

Inviato Mon 15 Apr 19 @ 5:43 pm
infamous riddler wrote :
Hallo Allemaal

Ik heb een probleem since wat tijd valt het geluid ineens weg van VDJ 8.2
vaak moet ik dan de pc herstarten om alles weer te laten werken maar soms gaat het goed

Heb pas geleden window 8.1 opnieuw geinstalleerd omdat ik dacht misschien helpt dat, maar kennelijk niet
dj al jaren maar dit is de eerste keer dat het niet goed werkt

ik weet niet wat het is ik heb dit nog nooit eerder gehad en het is vermoeiend dat tijdens het djen dat dit gebeurd

volgens de support zou ik allerlei driver moeten downloaden maar ook dat helpt dus niet



we weet wat dis is

groet van
Infa


 

Inviato Mon 15 Apr 19 @ 11:08 pm
Probeer eens een andere build te installeren. Ik had dit ook met een update, heb het meteen terug gedraaid en sindsdien niet meer geupdate...
 

Inviato Thu 16 May 19 @ 7:45 am
is er ondertussen een oplossing voor dit issue? Bij mij valt geluid ook weg, als ik de usb uit- en weer insteek werkt het onmiddellijk terug, maar ik mag er niet aan denken dat zich voordoet als ik voor publiek DJ.
 

Inviato Sun 28 Jul 19 @ 10:03 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)