Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Welk materiaal aanschaffen?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Goedenavond,

Ik ben in de (nabije) toekomst op zoek naar een mooi geluidssetje voor een sportvereniging. We hebben op het moment een set staan, waar wel volume uit komt maar het geluid is niet een fantastische kwaliteit. Er is bijvoorbeeld maar 1 box waar echt een bassgeluid uit komt en de ander is aanmerkelijk lager in kwaliteit. Het is een beetje bij elkaar gemaakt (lees: geprutst) in de loop der jaren.

Nu zoek ik iets (actief of passief) wat ik af en toe kan gebruiken voor een feestje tot 200 personen maar over het algemeen gebruikt wordt voor onder de terrasoverkapping voor 50-100 personen. Dit is zo’n 5 tot 10 wedstrijden per kalenderjaar.

Eenmaal per jaar wil ik het graag kunnen gebruiken voor het omroepen tijdens een sportdag. Veel remoer op zo’n dag en dus is bereik hier wel belangrijk voor.

Nu hoef ik niet voor een dubbeltje op de eerste rang, vandaar dat ik probeer in kaart ge brengen hoeveel we zouden moeten investeren. Is er bij iemand die dit verhaal leest iets naar boven gekomen qua merk/set?

Ik zal wanneer ik kan een specificatie geven van onze huidige versterker om te kijken of die kan samenwerken met een evt. nieuwe set.

Actief of passief is niet heel erg belangrijk, maar het zou mooi zijn als we de huidige boxen wel zouden kunnen doorlussen bij bijvoorbeeld zo’n sportdag.

Ik hoopte qua look een beetje naar 2 basses met 2 topkasten erboven op zo’n paaltje (ik ben er niet heel erg in thuis dus het jargon is niet mijn ding), als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Tips zijn van harte welkom!

Sportieve groet,

FijneSuiker
 

Inviato Sat 07 Sep 19 @ 8:59 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)