Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ Accepteert hij op een laptop mijn controller code niet mee ?
Beste
Ik heb al sinds oktober 2013 een Virtual DJ Pro Infinitie abonnement compleet met controllers VMS4.1. Ik heb voor bij de controllers een licentie code en werk zo dus 8 jaar. Na de upgrade van 2021 verz. Accepteert hij op een laptop mijn controller code niet meer en valt hij na 15 min. Uit.
Als ik de code weer opnieuw ingeef zegt hij na 8 jaar dat die niet meer geldig is, klopt dat ?
Wat kan ik doen om deze code weer actief te maken zo dat hij dus niet meer uitvalt.

DJ Musiclover
 

Inviato Thu 24 Jun 21 @ 9:23 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je hebt geen code nodig. Kijk bij licenties in het configuratiescherm of je bent ingelogged met dezelfde gebruikersnaam als je hier op het forum gebruikt.
 

Inviato Thu 24 Jun 21 @ 10:05 am
Dat is het probleem juist

Hij vermeld Virtual DJ pro infinity licentie
Onder staat vermeld Controller bevat virtualdj
Geef hier u licentie in maar de code die op de instalatie CD staat acepteerd hij niet ?
Kan ik op een of anderen manier de code niet opvragen
 

Inviato Thu 24 Jun 21 @ 10:46 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Als er staat VirtualDJ Pro dan is het in orde, dan moet je verder niets meer ingeven.
De optie om een sleutel in te geven is enkel indien je een controller zou kopen die met een LE-licentie komt.
 

Inviato Thu 24 Jun 21 @ 12:33 pm
Wat moet ik dan nu doen. Als ik de controller licentie ingeef zegt hij dat deze verzie voor virtual dj 7 licentie is. Ik heb het al op een deze manier geprobeerd dan is die Licentie reeds geregistreerd ja dat ben ik dus enz. Maar mijn laptop valt wel na 10 minuten uit. Hij heeft dat nooit gedaan tot ik de 2021 vers. heb geïnstalleerd.
Ik gebruik de juiste inlog code daar lig het ook niet aan. Moet vik de moed opgeven of weet iemand nog een andere oplossing
DJ musiclover
 

Inviato Fri 25 Jun 21 @ 8:23 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Wat gebeurd er precies na een tijdje?
Indien het een licentieprobleem is dan hoor je na 10 minuten een venstertje te krijgen met de melding dat je een bepaalde licentie moet aanschaffen.
In dat geval ben je vermoedelijk niet correct ingelogd (maak misschien een screenshot van de licentiepagina om dat verder te bekijken)

Indien je laptop effectief uitvalt (zwart scherm/opnieuw windows opstarten) dan is er een hardware probleem met je laptop. Mogelijk oververhitting of anders een ander defect onderdeel.
In VirtualDJ zou je kunnen proberen de optie 'mathEngine' op 'Disabled' te zetten. Dat is het deel dat voor de stems scheiding zorgt en mogelijk op trage computers vrij belastend kan zijn.
 

Inviato Fri 25 Jun 21 @ 9:02 am
Adion
Ik werk met 2 laptops 1 en 2 dus en werk als volgt
Ik ga naar Licentie en gebruikersgegevens.
Op laptop 1 werkt hij perfect en is mijn licentie voorwaarde is Ok. Ik krijg bij huidige licentie is “VirtualDJ Pro Infinity” Er staat bij vermeld de pro Licentie heeft toegang tot alle controllers

Op laptop 2 krijg ik na 8 jaar dat uw proef licentie is afgelopen , en ik moet dus een nieuwe controller licentie kopen.

Ik heb geprobeerd alles van Virtual DJ te verwijderd , op nieuw weer geïnstalleerd maar bij het in loggen krijg ik die fout die melding en valt mijn controller dus uit .
Als ik bij home ingeef ontgrendel controller alleen voor thuis gebruik , krijg ik de melding “ Niet nodig voor pro-licentie.

Ik denk dat bij de laatste update naar 2021 er iets is fout gegaan ? Heeft het iets met windows 10 te maken ?
Kan ik ergens mijn account laten resetten zo dat die foute melding er uit is
Ik vraag me af , komt deze fout vaker voor of weet iemand een oplossing


 

Inviato Fri 25 Jun 21 @ 12:06 pm
 

Inviato Fri 25 Jun 21 @ 12:42 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Zoals ook hier op het forum, lijk je in te loggen met 2 verschillende accounts.
Op de ene als 'TheMusicLover' met een geldige pro licentie, en op de andere als 'Tornado45' met inderdaad enkel een proef-licentie van 30 dagen die ondertussen verlopen is.

Je kan de 2 accounts samenvoegen door via je browser naar https://www.virtualdj.com/users/edit.html te gaan en het andere e-mail adres toe te voegen.
Alternatief kan je op de laptop met de verlopen licentie 'verbreken' klikken en vervolgens met de juiste account inloggen.
 

Inviato Fri 25 Jun 21 @ 1:30 pm
Ik ga het onmiddelijk controleren

Als de fout bij mij ligt laat ik het je onmiddelijk weten
Alvast heel hartelijk dank voor jouw hulp
Het klopt voledig
Ik heb 2 stikkers laten maken die zitten onder mijn laptop geplakt en een
was verkeerd. Ik had het moeten zien maar sorry ik word al wat ouder
nogmaals hartelijk bedankt het probleem is opgelost

Dj Musiclover
 

Inviato Fri 25 Jun 21 @ 2:22 pm
Bedankt voor die super hulp
Het werkt weer zo als van ouds
Nog een feine zondag

Peter
 

Inviato Sun 27 Jun 21 @ 10:10 am