Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe voorkom ik dat Virtual DJ loops automatisch in een slot zet.

Vanaf versie 7 heb ik een standaard een werkwijze Waarbij ik via pio-editor de eerste twee hot-cues in een loop zet. En deze kregen gewoon de standaard naam "Cue 1" en "Cue 2". Nou is het me een tijd geleden me opgevallen dat dit is veranderd in "save loop 1" en "save loop 2". Ik werk zo gestructureerd mogelijk omdat het een stuk makkelijker maakt bij eventuele verandering in werkwijze. Zodat ik veranderingen in 1 keer kan aanbrengen via macro's . Telkens als ik het tegenkom pas ik het aan. Maar het word later weer terug veranderd. Dus ik ben het gaan onderzoeken, en het blijkt dat dit komt omdat deze loops in een slot gezet zijn. Het vreemde is dat hij dit alleen doet met nieuw aangemaakte loops en hij laat de eerdere aangemaakte loops onaangetast. Uiteindelijk heb ik via een Makro in notepad++ dit in één keer gecorrigeerd. Maar tot grote ergernis en veel verspilde moeite ,verandert het gewoon weer. Eerst dacht ik dat dit zou gebeuren bij het starten of sluiten van vdj maar het gebeurt zodra het nummer in geladen wordt. Welke instelling veroorzaakt dit zodat ik het kan uitzetten.
 

Inviato Fri 01 Apr 22 @ 3:58 pm