Accesso rapido:  

Forum: Greek Forum

Topic: TO BRHKA!!! Sxet.me Atomix pou pidaei ta mp3.

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

SilkmanHome userMember since 2003
Hello All,

Exo XP kai diabaza kapoia posts sxet. me to "pidima" twn mp3.
Exw enan palio-celeron 1.8 kai 1 gb mnhmh se 845pe m/b me SB 128PCI.

Loipon afou ekleisa sxedon ola ta programata (antivirus, winfax klp) xoris epityxia 8hmh8hka kati apo posts gia 3d paixnidia. Mpaineis sto control panel -> sounds and audio devices -> Speaker settings (advanced) - kato deksia -> performance kai pigaineis to proto slider (acceleration) sto None. To kato slider to afineis opos exei (best).

Pidima ston atomix telos!!!

George
 

Inviato Thu 06 Nov 03 @ 2:54 pm
geia sou file moy k egw exw to idio provlima alla exw xp ellinika mporeis na mou peis pio analytika pws na to kanw ?


euxaristw!!!!!
 

Inviato Tue 13 Jan 04 @ 1:08 am
mporeis na pas epishs sto task manager me ctrl alt kai del na pas asta aplications na diale3eis me de3i click sto atomixmp3.exe kai na to baleis set priority---real time.Meta apo auto den tha phdaei katholou
 

Inviato Tue 13 Jan 04 @ 2:38 pm
An kai den katalava ti akrivws einai to pidima twn MP3 tha parathesw to arthro tou forum otan mou parousiastike kai emena provlima me skipping kai i lysi.
http://www.atomixmp3.com/forum/display.html?topic=11493

Dimitri pistevw tha itan kalo na ftiakseis ena arthro sto forum me Performance Tips (* Set High priority * Termatismos efarmogwn opws Antivirus etc * Analyze ta tragoudia prin paixtoun * ta ellinika ktl ktl) gia olous tous neous users tou Atomix. Paratirw oti ta provlimata einai panta ta idia.

cheers
Antonis
 

Inviato Tue 13 Jan 04 @ 2:51 pm
hmmm egw na to kanw alla den ginetai na exoume sticky edw mesa opote kalutera einai na xrhsimopoioun oi users to koumpaki search prin kanoun kapoio kainourio post.Alloste den uparxoun kai polla msgs sto forum
 

Inviato Tue 13 Jan 04 @ 10:54 pm
make sense
 

Inviato Wed 14 Jan 04 @ 10:13 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)