Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Lijst met nummers automatisch laten afspelen...

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo!

Is het met Virtual DJ Pro ook mogelijk om gewoon even een lijst met nummers automatisch af te laten spelen (net zoals bv met winamp kan)? En als ik dan een nummer tegenkom die ik zat ben, dat ik dan mbv de crossfader naar een ander nummer kan overschakelen...? Ik wil namelijk niet constant mixen maar dus ook af en toe gewoon een lijst af kunnen laten spelen maar dan wél evengoed kunnen ingrijpen...

Grtz!
 

Inviato Tue 27 Jun 06 @ 8:14 pm
Riverson,
dat kan. Je kunt dit proberen met de demo versie. Je kan eerst een playlist maken, binnen VDJ of met Winamp. Deze playlist sleep je naar het "Playlist" window, aan de rechterkant van de browser. Klik nu op de bovenste button tussen de "Playlist" en de browser (Ster met een rondje er om heen). De nummers zullen nu automatisch spelen, vind je een nummer niet leuk, knik dan helemaal bovenaan het scherm op automix, het volgende nummer uit de playlist zal beginnen te spelen.

Je kunt ook het een en ander instellen hoe de automix werkt. Deze opties zitten in het config menu, oa "Force Fade", "Fade length", "Cross fader" en "Auto bpm". Daarnaast kan je per nummer nog de start en de eind posities bepalen.
Ewout
 

Inviato Tue 27 Jun 06 @ 9:19 pm
Ewout,

Super man, bedankt! Had ik anders nooit achter gekomen...

Alleen nu zet ie automatisch een fade exit point neer, kan ik deze ook verschuiven of bv. instellen dat deze niet tevoorschijn komt. Want af en toe staat die fade exit point vrij vroeg in het nummer...

En nog iets: Hoe kan ik alle instellingen restten, want nu opeens begint ie vaak verder in een nummer, staan er entry en tempo points in etc. Thnx!!

Grtz!
 

Inviato Tue 27 Jun 06 @ 11:47 pm
Oh, ik ben er inmiddels achter hoe ik idd via config die fade exit point ed kan aanpassen..

Alleen 1 puntje wat ik maar niet opgelost krijg: Als ik dus kies voor automatic mixing, dan komt het af en toe voor dat de crossfader in 1x overgaat naar de andere deck, dus niks geleidelijk, gewoon in 1x van links naar rechts (of andersom)....Is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen? Want dit is vaak een behoorlijk slechte overgang...

Grtz!
 

Inviato Wed 28 Jun 06 @ 1:05 am
hoe kan ik de fader tijd instellen bij VDJ 8?en is er al een NL talige handleiding?
 

Inviato Thu 01 Mar 18 @ 1:31 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)