Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nummers laden niet.

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

fedorsHome userMember since 2007
He, ik zit met een probleem. Sommige nummers die ik wil luisteren doen het gewoon niet bij virtual DJ, ze staan wel bij de keuzelijst van itunes zeg maar, maar ze willen bij virtualdj niet laden. Bij de nummers die niet willen laden valt me wel 1 ding op: er staat vaak iets van #&38 bij de titel in. Naja, ik hoop dat jullie weten hoe ik dit probleem kan verhelpen, of me kunnen uitleggen waarom ze t niet doen.
 

Inviato Thu 06 Dec 07 @ 9:54 am
Gebruik je de laatste demo versie? Het kan zijn dat de import van je itunes playlist niet helemaal goed is gegaan, of dat je nummers binnen Itunes hebt verplaatst (of weggegooid). Controleer even of het betreffende nummer in itunes ook staat en of deze daar wel speelt.
Ewout
 

Inviato Thu 06 Dec 07 @ 12:39 pm
fedorsHome userMember since 2007
Yo Thanks! bij itunes doen ze het wel gewoon, maar ik ging ff direct naar de map waar ze staan en via daar doen ze het wel! dankje man!:D
 

Inviato Thu 06 Dec 07 @ 1:28 pm
Laden van nummers uit ITunes gaat niet, wel uit de ITunes libary.
Ik heb VdJ 6.0.1. en krijg op alles alleen maar error meldingen.
Ook rechts muis klikken en add to search DB werkt niet.
Heb ook al een check en fix gedaan ook dat werkt niet, ook de clean functie haalt niets uit.
Bij file info staat number does not exist.
Heeft iemand nog een goed advies ?
Besturings programma op mijn MAC is el Capitan versie 10.11.6.
P.S. bij het opnieuw downloadden van VDJ 6.0.1 krijg ik de melding dat hij niet compatible is met deze mac osx versie maar hij heeft in het begin gewerkt.
 

Inviato Thu 28 Jul 16 @ 10:16 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)