Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ Time coded VinYl

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo Hallo,

Er was hier een post met een foto hoe je het Beste de maya44 usb kon aansluiten met je pc/draaitafels ik heb niet de VDj Time coded maar van Benq ofzoiets.. om het uit te testen.. zij zijden dat het daarop ook kon.. maar je moet dus 4 keer Y kabels kopen Vrouwtje en nog 2 vrouwtjes dus en dan gaan crosse.. ik zag hier dus een foto met daarin hoe je het aan kan sluiten maar die is er nu niet meer zie ik :( iemand enig idee?
 

Inviato Thu 10 Mar 05 @ 5:40 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
 

Inviato Fri 11 Mar 05 @ 7:37 am
Heb ik al gekeken maar krijg de 100% ik krijg helemaal geen 1 % dus kan alleen afspelen maar niet askippen met de plaat.. dus loopt allemaal niet zo soepeltjes.. mssan dat de gasten van VDj iets software matig kunnen regelen want Final scratz heeft een totaal pakket met geluidskaart.. mssn dat VDj iets kan vinden wat algemeen gewoon goed werkt..
 

Inviato Fri 11 Mar 05 @ 3:09 pm
DJ Arnaud,
alleen de vinyls van VDJ worden ondersteund. Platen van andere leveranciers (final scratch, Serato) werken niet, omdat ze een ander singnaal bevatten.
Ik vind het juist de kracht dat je niet vast zit aan een (1) systeem, bepaald door de leverancier. Je kunt bij VDJ wel een totaalpakket aanschaffen. Dit bestaat dan uit: VDJ, Time code vinyls, Maya USB.
Om het (goed) werkend te krijgen zul je de VDJ vinyls aan moeten schaffen.
Ewout
 

Inviato Fri 11 Mar 05 @ 7:06 pm
Ik heb de maya44usb ik heb de volledige versie van VDJ.. en ik vind de platen te duur worden omdat je ze moet bestellen via internet.. dan ben je 50 euro kwijt... Als ze nou is slim zijn zoeken ze leveranciers in nederland en andere landen............
 

Inviato Fri 11 Mar 05 @ 8:11 pm
Arnaud,
de verzenkosten zijn inderdaad pittig. Ik heb samen met iemand anders deze besteld. Dit scheelt in ieder geval de helft. Het maakt namelijk niet uit of je 2 of 6 vinyls besteld.
Groet Ewout
 

Inviato Sun 13 Mar 05 @ 3:09 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)