Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Full Licence User

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hey,

Ik heb de DJ Console met Virtual DJ maar ik ben een No Licence user kan ik dat veranderen of moet ik dan 100 euro gaan betalen voor iets dat ik al heb? thnx Roy
 

Inviato Tue 19 Apr 05 @ 9:53 pm
Was dat een hint? :P

Van: GEBRUIK DIE SEARH LUL!

nee geintje bedankt zal het ff doorlezen
 

Inviato Wed 20 Apr 05 @ 8:18 pm
Het was wel een hint, maar niet in de trant van de tweede regel. Het lijkt er alleen op of de Nederlanders niet verder kijken dan hun neus lang is. Dat is wel jammer, want hierdoor wordt het forum onnodig vervuilt.
Zeker als je dit soort vragen al twee jaar krijgt.
Toch ben ik blij dat je op het VDJ forum bent. Lees lekker wat rond. Als je verder vragen hebt doen we onze best om ze te beantwoorden.
Ewout
 

Inviato Thu 21 Apr 05 @ 6:54 pm
Okey Sorry :)

Maar ik heb het gelezen. Dus ik moet hem gewoon kopen :)

Thnx
 

Inviato Thu 28 Apr 05 @ 8:57 pm
YoramHome userMember since 2005
Maare ff nu dit topic toch open is, er zit toch zo'n link dat je je DJ console kan laten herkennen. Die werkt nie bij mij en ik heb wel een DJ console
 

Inviato Thu 12 May 05 @ 5:12 pm
skelespHome userMember since 2005
Ja bij mij wil dat ook niet werken :-s
 

Inviato Sun 15 May 05 @ 12:30 pm
je moet eerst virtual dj (console version), die bij je dj console zat opstarten, en dan pas op die link klikken, dan zou het moeten werken
 

Inviato Sun 15 May 05 @ 1:38 pm
Daarnaast willen routers en firewalls ook vaak voor problemen zorgen. Mocht het ondanks de aanbeveling van DJ Balisto nog niet werken, dan tijdelijk je firewall itschakelen, of je pc direct aan je modem verbinden ipv via een router.
Ewout
 

Inviato Thu 19 May 05 @ 3:07 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)