louspoormans wrote :
Alvast dank voor elke reactie.
Ik leef met je mee. Ik ben zelf ook al méér dan een jaar bezig om originele DVDs van zowel music clips als karaoke songs te converteren en het lukt me niet. Dwz, het líjkt net of 't lukt, ze doen het goed via media player. Daarna speel je de songs af op VDJ en het hapert van heb ik jou daar.
Ironisch genoeg, waarmee ik op VDJ géén moeilijkheden heb zijn de clips die ik illegaal heb downgeloaded -- "vroeger", via Kaza of zoiets. Totdat ze me een virus doorgaven dat me 500 euro aan herstelling kostte. Limewire heeft ook clips, maar heel erg weinig. Ze doen het wél op VDJ.
Wat het ook goed doet op VDJ zijn clips die je via 8th Wonder downloadt. Dat kost je dan wel $9.99 per maand. Ik had er weinig aan, voor house-dj's is het wel wat.
Er zijn héél weinig mensen die het converteren van originele DVDs naar een voor VDJ acceptabel formaat onder de knie hebben. DJ Anthony is er één van, en, ik dacht zo, William "Wilberg" ook.
Anthony zegt o.a.
Wat je nog kan doen is kijken of er codec problemen zijn.
Zorg dat je de Nov2008 Directx gedownload en geinstalleerd hebt.
Jouw vraag of VDJ zelf er niets aan kan doen? Misschien helpt een e-mail naar het support team. Buitendat is er op het Engelstalige-forum een topic dat djs de gelegeheid geeft met voorstellenter verbetering te komen.
Persoonlijk ben ik m'n belangstelling even kwijt. Misschien laat ik in het seizoen 2010 wel de WK in Zuid-Afrika door de TVs en beamer lopen en blijf lekker bij audio..
Sterkte en succes
mvg
Bob