Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hulp gevraagd bij Virtual DJ

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

GurunixPRO InfinityMember since 2005
Hallo,
Ik heb nog nooit op deze wijze iets gevraagd dus ik weet niet hoe dit werkt. Ik had al een vraag gesteld en er staat ook geschreven dat ik een message heb, maar ik weet niet waar ik dat terug kan vinden.
Mijn vraag was:
Is de uitleg van Virtual DJ in het Nederlands en bestaat het programma ook in het Nederlands?
Kan ik Virtual DJ ook gebruiken bij een touch screen?

Bedankt, Cornell
 

Inviato Tue 17 May 05 @ 10:36 am
Hoi,

De handleiding en programma is in het engels. maar zou toch geen probleem mogen zijn, alles is makkelijk begrijpbaar, ook voor wie geen engels kan.

Of je een touchscreen kan gebruiken kan ik je niet zeggen
 

Inviato Tue 17 May 05 @ 3:36 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
als je vdj koopt kan je een nederlandstalige plug-in downloaden van deze site. dan heb je de beschrijving niet meer nodig.

zo ik al een paar keer heb gezien hiero,(oa:http://www.virtualdj.com/forum/display.html?topic=11623) moet het kunnen (touchscreen).
alleen klagen ze over de grootte van de lettertypen..
als je dikke vingers hebt is dit niet handig.(maar word aan gewerkt door het team,mischien de volgende update)

 

Inviato Wed 18 May 05 @ 6:40 am
Ik heb een tijdje een touch screen gebruikt. Ik gebruik dit scherm nu voor het besturen van mijn lichtsoftware.
Ik heb een aparte skin gemaakt anders zijn de buttons en letters veel te klein. Daarnaast is de vetraging bij een normaal touchscreen > 20ms. Dit betekend dat als je een button aanraakt je pc pas na 20 ms reageert. Hier komt de latency van VDJ en je geluidskaart nog bij. Dit vond ik niet lekker werken.
Als je alleen plaatjes instart zal het niet echt een probleem vormen, maar als je echt gaat beat mixen raad ik het af. Dan kan je beter een externe controller aanschaffen en een (gewone) tft gebruiken.
Ewout
 

Inviato Thu 19 May 05 @ 3:19 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)