Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 8 Talkthrough: Musikmesse 2012 Video

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

 

Inviato Sun 20 May 12 @ 6:38 am
De nieuwe soundengine wordt verbeterd in versie 8 zal dat de oplossing zijn?
 

Inviato Sun 27 May 12 @ 5:16 am
Mij was niet bekend dat er problemen waren met de soundengine ?
Bij mij werkt alles in VDJ 7 Pro Full prima en nog nooit een storing ermee gehad.

Niet iedere upgrade hoeft te resulteren in een verbetering;
het e.e.a zal door de gebruikers in de praktijk uitgetest moeten worden,
of het programma met deze upgrades stabiel is.
 

Inviato Mon 28 May 12 @ 12:48 pm
Ik heb ook gelukkig helemaal geen problemen, het draait bij mij ook goed stabiel.
echter in de video wordt gesproken over een verbeterde soudengine.
 

Inviato Mon 28 May 12 @ 2:47 pm
Die wordt in vrijwel elke update wel weer verbeterd. De hardware wordt steeds beter, en dan kun je niet achter blijven met de software.
 

Inviato Mon 28 May 12 @ 6:44 pm
hdsonPRO InfinityMember since 2011
is er nieuws over de vorderingen van vdj8?
 

Inviato Sat 02 Jun 12 @ 4:25 am
Nee. Hoef je ook niet om te vragen, want die worden toch niet vrijgegeven door Atomix. Geduld is het enige....
 

Inviato Sat 02 Jun 12 @ 7:30 am
dammiePRO InfinityMember since 2007
Hopelijk wel met een mogelijkheid om ook gebruik te maken van Spotify. (
 

Inviato Mon 04 Jun 12 @ 4:05 pm
Niet. Is op het General Forum al voldoende aangekaart: Spotify is voor persoonlijk gebruik en beslist niet voor publiek vertoon. Dat zou dus illegaal zijn en daar doen ze niet aan.
 

Inviato Mon 04 Jun 12 @ 7:18 pm
hdsonPRO InfinityMember since 2011
ja je hebt gelijk,dan maar wachten,worden we op de hoogte gebracht als vdj8 beschikbaar is of moeten we elke dag op de website gaan kijken ?
 

Inviato Mon 04 Jun 12 @ 8:36 pm
Er gaat hier ongetwijfeld iemand roepen dat de nieuwe versie beschikbaar is, maar als de site juist werkt, wordt de tab Download Center geel als de nieuwe versie er staat.
Nogmaals: het blijft geduld hebben. Atomix communiceert niet over de vooruitgang (hebben ze ook nooit gedaan) of over de releasedatum.
 

Inviato Tue 05 Jun 12 @ 4:09 am
dammiePRO InfinityMember since 2007
Hallo Martin, nu betaal ik toch ook een tientje in de maand om gebruik te mogen maken van de database van musicgroups o.i.d.? Werkt alleen beroerd als je de kwaliteit van tevoren moet raden en of je wel echt het nummer kan downloaden? Wat zou er veranderen als je mag kiezen tussen wat er nu is of de mogelijkheid om spotify ernaast te gaan gebruiken. Dan wist ik het in ieder geval wel. De kosten blijven hetzelfde. Of hebben ze bij de firm een nieuwe inkomstenbron gevonden en verandert het daarom niet?

Excuus als ik het mis heb maar zo lijkt het wel.
 

Inviato Sun 10 Jun 12 @ 5:42 pm
Je hebt het helemaal mis ;)
Je trekt dingen bij elkaar die niets met elkaar te maken hebben.

- De Musicgroups zijn een gratis dienst. Hieruit kun je, als je een internetverbinding hebt tijdens het draaien, suggesties krijgen vanuit playlists van andere gebruikers welke nummers zij mixen met het nummer dat je op dat moment hebt draaien.

- Je betaalt het tientje voor je premium membership. Hiermee krijg je toegang tot (en dus een lidmaatschap bij) Grooveshark. Hieruit kun je dus muziek halen welke je zelf niet hebt. De kwaliteit van Grooveshark is vaker besproken: Sinds dat ze gebruikers de mogelijkheid hebben gegeven nummers te uploaden is er geen enkele garantie meer met betrekking tot de kwaliteit van de nummers. Dat is lastig maar kan Atomix niet worden aangerekend. Daarvoor moet je bij Grooveshark zijn. En zoals je hebt kunnen lezen bij het afsluiten van je Premium Membership blijft er iets aan de strijkstok hangen bij Atomix, maar daarvan worden bonusjes betaald aan gebruikers die bijdragen leveren aan het programma in de vorm van skins, plugins, enz.

- Atomix heeft met de voorganger van Grooveshark al eens op z'n donder gekregen. De bestanden die werden aangeboden, waren o.a. afkomstig van Youtube en mochten niet worden gebruikt voor publiek vertoon. Daarom zijn ze over gestapt op Grooveshark. Als ze nu een mogelijkheid zouden bieden om Spotify te gebruiken zijn ze weer illegaal bezig en komt er dus een dikke boete richting Atomix. Zoals gezegd: Spotify is puur voor persoonlijk gebruik.
 

Inviato Mon 11 Jun 12 @ 8:25 am
Inmiddels zijn we 2 jaar verder en heeft Pacemaker een spotify koppeling, dus zou het voor vdj ook mogelijk moeten zijn grooveshark is nou niet de beste streaming service.
 

Inviato Tue 02 Sep 14 @ 9:17 am
 

Inviato Tue 02 Sep 14 @ 9:36 am
Ik snap dat en heb het inderdaad ook gelezen, ook SENA en BUMA geraadpleegd, wordt een ingewikkeld verhaal, maar je moet met me eens zijn dat de Grooveshark koppeling verre van ideaal is, waarbij de de nieuwste tracks vaak niet eens te vinden zijn, en hoe zit het daar met de intellectuele rechten, men kan iets uploaden, maar dat wil niet zeggen dat men eigenaar is van de media, dus in conflict met de wet.
Ik zou me kunnen voorstellen dat een plugin met de uitdrukkelijke vermelding en voorwaarde dat het niet openbaar gebruikt mag worden een optie is, technisch is het allemaal niet zo spannend.
 

Inviato Tue 02 Sep 14 @ 10:40 am
Over de kwaliteit van Grooveshark heb ik me eerder uitgelaten. De legaliteit van sommige nummers in Grooveshark is uiteraard dubieus, maar als Grooveshark garant staat voor een correcte afdracht van rechten, dan hoeft Atomix of de gebruiker zich daar niet druk over te maken. Grooveshark mag worden gebruikt voor publiek, Spotify niet. En, zoals eerder aangegeven, Atomix biedt nu eenmaal geen mogelijkheden aan om online content af te spelen waarvan de aanbieder het niet toestaat dit voor publiek te doen. Zoals eerder gemeld: daarom zijn ze ook met de vorige aanbieder gestopt.
 

Inviato Wed 03 Sep 14 @ 2:59 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)