Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: microfoon aan sluiten op dj console werkt niet

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

beste lezer.
ik heb hier voor me een dj console,microfoon,koptelefoon en vdj pro 7 ik heb het nu voor elkaar gekregen om te kunnen voor luisteren met me koptelefoon maar nu wil ik me microfoon aan de dj console aan sluiten maar hoe moet je het instellen
ik heb het nu als volgt
>output: advanced config > -master: luidsprekers (realtek)
-headphones: luidsprekers (2- control headphone)
en bij microfoon kan ik kiezen uit
-primair stuurprogramma voor opnemen van gluid
-microfoon (2- control headphones)
-spdif interface (2- control headphones) maar als ik dan druk op apply dan geeft hij een error over geluidsdriver van directx
-microfoon (usb audio apparaat)
-lijn (2- control headphone)
-spdif interface (usb audioapparaat)maar als ik dan druk op apply dan geeft hij een error over geluidsdriver van directx
-lijn (uab audioappataat)

alvast bedankt groeten rick

:-niet duidelijk genoeg zeg het dan dan leg ik het meer/beter uit-:
 

Inviato Fri 11 Apr 14 @ 8:48 am
Het enige dat ik mis is: Welke DJ Console? Wat voor microfoon?

Op vrijwel geen enkele controller moet de microfoon via de input geconfigureerd worden.
Als je een computermicrofoon(tje) gebruikt kun je het vergeten (althans: via de controller) Dat zijn nl condensatormicrofoons en die hebben voedingsspanning nodig. Die levert je controller niet.
 

Inviato Fri 11 Apr 14 @ 11:15 am
Ok heb een een of andere microfoon van een karaoke met zo een dikke Jack (wel mono maar dat maakt volgens mij nieks uit)
Ps mag je in dit forum linkjes zetten want dan maak ik morgen wel ff foto's dan upload ik die dan zet ik ff een linkje neer
Alvast bedankt
 

Inviato Fri 11 Apr 14 @ 3:26 pm
Welke microfoon kantiek dan gebruiken/kopen
 

Inviato Fri 11 Apr 14 @ 3:27 pm
De dj console die ik heb is de wolfgang
 

Inviato Fri 11 Apr 14 @ 3:40 pm
De microfoon zou moeten werken. Niets instellen in de Audio-Configuratie ( Input dus op None)
De Aldi-controllers hebben vrijwel allemaal hetzelfde probleem: De microfoon-ingang wordt direct naar de uitgang van de controller gelinkt. Dit signaal is alleen nogal zacht en daardoor slecht of niet hoorbaar. Je kunt dit controleren door je deck te pauzeren (geen muziek laten spelen) en je speakers wat harder te zetten. Komt er dan wel geluid uit als je in de microfoon praat, dan heb je hetzelfde probleem. Hoor je nog niets dan is er iets kapot (microfoon of controller)

Je kunt, in het eerste geval, proberen een goedkoop DJ-mixertje te kopen en daar de controlelr en de microfoon op aan te sluiten. Dat lost het probleem met het te zachte signaal in ieder geval op.
 

Inviato Wed 16 Apr 14 @ 3:59 am
oke bedankt
groetjes rick
 

Inviato Wed 16 Apr 14 @ 4:56 am
Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Dat probleem had ik bij Hercules ook in Combinatie met mijn microfoon van Shure M58 Via XLR en Jack. Hier deed hij het echter niet omdat de controller de microfoon niet aan kon. Dus pas wel op hoevel ohm je microfoon pakt op je midi controll.
 

Inviato Thu 17 Apr 14 @ 8:18 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)