Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met Pioneer DDJ-ERGO-V

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Beste forummers,

Wanneer ik mijn Pioneer DDJ-ERGO-V gebruik met mijn laptop kan ik niet scratchen. Hij neemt geen beat vast en maakt een vreemd geluid. Daarbij komt ook als ik mijn vinyl aan zet en 1 van de 2 vinyls vast houdt, dan begint het andere liedje zeer vreemd te haperen en maakt het een krakend geluid.

Mijn laptop is splinternieuw (windows 8) en ik zocht ook instellingen op voor de PC.
Ik probeerde het ook op een andere laptop met windows 7, maar ook daar hetzelfde probleem. In de Pioneershop in Leuven werkte het wel met de laptop van hun medewerker. Maar hij wist ook de oplossing niet te vinden.

Het toestel is nog geen jaar oud (juni 2013) en ik vind het zeer jammer dat ik niet kan verder werken met het toestel. Hopelijk weten jullie een oplossing.

Groet!
 

Inviato Sat 19 Apr 14 @ 5:28 am
Het lijkt erop dat je laptop met de huidige instellingen niet is opgewassen tegen het geweld dat de ASIO-driver gebruikt. Je zou eens kunnen proberen de buffergrootte van de ASIO-driver te vergroten. Zie daarvoor de handleiding van je controller.
Een nieuwe laptop wil niet zeggen dat hij geschikt is voor wat je nu doet. Begin sowieso eens met alles af te sluiten dat niets te maken heeft met VDJ en de af te spelen muziek. Internet dicht, WiFi en Bluetooth uit, programma's afsluiten (behalve VDJ), enz.
 

Inviato Mon 21 Apr 14 @ 12:49 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)