Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Controller voor Macbook

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Ik heb altijd op een windows laptop gewerkt met de Traktor controller S2 en Virtual Dj. Werkte prima
Sinds kort heb ik een Macbook, maar met de plugin van Traktor S2 controller voor de Mac van Dj Technz, krijg ik mijn controller niet meer werkend.

Mijn vraag is:

- Is er iemand die het wel werkend heeft ?
- Welke controller werkt evt nog meer goed voor Mac en Virtual Dj met de juiste mapper?

 

Inviato Mon 21 Apr 14 @ 3:40 pm
Met de laatste vraag beginnen:

- >>Hier<< is de lijst te vinden van alle controllers die met de laatste versie van VDJ standaard worden ondersteund. Daar komt een stuk huiswerk bij kijken: je zult, voor elke controller waarin je bent geïnteresseerd, moeten kijken of er Mac-drivers bij worden geleverd of te downloaden zijn.
Dit is een betere en soepelere weg dan proberen een controller te pakken waarvan je weet dat je er een aparte mapper voor moet zoeken om het werkend te krijgen.

Dan je eerste: Heb je er al aan gedacht dat de mapper, die je eerder gebruikte voor je Windows-opstelling niet werkt en dat je de Mac-versie moet gebruiken? >>Rechter diskje<<
Werkt het ding niet (zoals het moet)? Hij biedt in bovenstaande link aan de mapper aan te passen voor jouw firmwareversie.
 

Inviato Tue 22 Apr 14 @ 7:25 am
Hoi Martin,

Bedankt voor je hulp.
Natuurlijk download ik de mapper voor de Mac, anders werkt het niet.

Degene die de mapper heeft gemaakt heeft nog niet de oplossing, vandaar de vraag.
 

Inviato Tue 22 Apr 14 @ 2:07 pm
Hoi, Anthony,

ik heb al gekkere dingen gelezen, dus altijd eerst maar eens proberen.....
Voor de veiligheid gooi ik er nog 1-tje bij: Drivers bijgewerkt? >>KLIK<<
Is het alleen het controllerdeel dat niet werkt of wordt de S2 niet herkend door je Mac? Dat haalde ik nog niet uit je vraag.

BTW: Als de mapperbouwer (nog) geen oplossing heeft voor zijn mapperprobleem, ben ik bang dat je dit hier op het NL-forum niet bijgewerkt krijgt. Je bent zelfs de eerste die ik hier tegen kom met een S2.
 

Inviato Tue 22 Apr 14 @ 4:50 pm
Hoi Martin,

Ja wie koopt ook een Traktor controller en gaat er Virtual Dj mee doen :) !
Alles was geupdated tot de laatste versies.

In de audio tab wordt de controller wel herkend.
Het gaat er dus om dat hij niet reageert als ik op de knoppen van de controller druk.

Ik zoek het verder uit en mocht ik de oplossing hebben, dan laat ik een bericht achter zodat de volgende het sneller opgelost krijgt.
 

Inviato Tue 22 Apr 14 @ 9:12 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)