Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: welke versie voor de Hercules mp3 LE

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

ik ben in bezit van de hercules mp3 le controller en hier zit standaard djuced maar met dit programma is niet me te werken.
mijn andere controller ook een Hercules maar de mp3 e2 en hier zit standaard virtual dj bij en dat werkt perfect en nu wil ik voor de le ook virtual dj maar welke versie moet ik hebben
weet iemand raad
gr Marcel Spoor
 

Inviato Tue 15 Jul 14 @ 2:42 pm
>>Hier<< staan je keuzes: er is geen LE-versie die je zo kunt aanschaffen. Je kunt in jouw geval het beste met de registratiecode van de LE-versie, die je al hebt, op de pagina uit de link kijken wat je aan korting krijgt. Dat al niet zo veel zijn, maar alle kleine beetjes helpen. Voer hiertoe je Serial Number in bij "Special Launch Upgrade".
De 3 versies zijn:
- Subscriber: je "huurt" de software per maand voor $19,-. Je krijgt dan de volledige Pro-versie zolang je je abonnementsgeld betaalt. Betaal je niet meer, dan hou je de Free Home-versie over, die je niet meer met je controller kunt gebruiken.
- Pro Infinity: Je koopt daarmee de volledige versie met lifetime updates, vrije downloads uit de downloadsectie en de mogelijkheid elke geschikte controller erop aan te sluiten als de MP3 E2 het ooit eens gaat begeven.
- Controller: Je koopt de software voor een lager bedrag, maar deze kan alleen overweg met je huidige controller. Gaat hij ooit kapot, moet je de software opnieuw kopen (of dezelfde controller, maar dat houdt een keer op).

Ik weet dus niet welke versie je moet hebben, dat hangt van je voorkeur en budget af.

Succes.
Martin.
 

Inviato Tue 15 Jul 14 @ 4:12 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)