Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Geen lengte songs in browser

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Misschien een eenvoudige vraag met voor de hand liggend antwoord: waarom ik zie maar bij enkele nummers in de browser de lengte van het nummer staan? BPM's zijn wel overal ingevuld maar die heb ik jaren geleden al eens laten taggen met een tool.

Haalt VDJ de afspeellengte in eerste instantie ook uit tag info, en hoe krijg ik die er in dan??
 

Inviato Wed 20 May 15 @ 12:23 am
Je kunt het beste in het linker browservenster klikken op de schijf waar je muziek staat, dan rechter muisknop, batch, analyse for BPM etc. Virtual dj zal dan al je files gaan analyseren en o.a. de BPM, tijd en waveform berekenen.
 

Inviato Sat 23 May 15 @ 1:41 pm
Klopt.
VDJ gebruikt een eigen database voor songinfo. De tags in je songs, die je dus eerder hebt ingevuld, worden niet gebruikt. Dat je ze bij sommige nummers wel ziet, komt omdat je die nummers eerder in VDJ hebt afgespeeld. Een niet-geanalyseerd nummer wordt gescand en in de database bijgewerkt op het moment dat je het nummer inlaadt.
Dit kun je voor zijn door de instructies van yourlife te volgen. Doe dit alleen als je VDJ even niet hoeft te gebruiken. Het analyseren duurt ongeveer 6 tot 10 seconden per nummer. Als je 10.000 nummers moet scannen, ben je dus minimaal 16 uur onderweg met scannen.
 

Inviato Sun 24 May 15 @ 10:33 am
Het kost inderdaad wel wat tijd en dat moet je dus niet doen tijdens of net voor een optreden (al kun je VDJ wel gewoon gebruiken tijdens het scannen), maar dan ben je ook in 1 keer klaar. Ik heb overigens ook een collectie van 11000 nummers laten scannen maar dat heeft geen 16 uur gekost hoor...

 

Inviato Mon 25 May 15 @ 9:16 am
ik had het inmiddels gemerkt, heeft inderdaad wel een nachtje staan scannen.

Bedankt!
 

Inviato Tue 26 May 15 @ 2:34 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)