Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Remote app nu ook beschikbaar voor Android

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Sinds donderdag is de remote app voor Virtual Dj eindelijk ook beschikbaar voor Android! Is te downloaden in de playstore (zoeken op virtualdj remote) voor 10 euro nog wat.

Ik heb 'm zojuist geïnstalleerd en het ziet er in eerste instantie interessant uit, al denk ik niet dat ik het vaak zal gebruiken. Maar desondanks een hele leuke feature!

PS het officiele topic hierover : http://www.virtualdj.com/forums/201330/General_Discussion/_NEW__VirtualDJ_Remote_v_8_available_now_for_iOS_and_Android_.html

 

Inviato Sat 06 Jun 15 @ 10:25 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Kun je mooi aan de bar hangen en ondertussen wat muziek draaien.
Ook handig wanneer je naar de WC moet.
Zonder dollen.
Ik heb gehoord dat het niet veel toevoegt. Heb dit dus ook niet aangeschaft.
 

Inviato Mon 13 Jul 15 @ 2:42 pm
Zoals ik al zei, ik verwacht niet dat ik m heel vaak zal gebruiken. Maar toevallig de afgelopen weken wel een paar keer gebruikt; omdat het zo warm was bleven mensen op het terras zitten dus ik ben maar even gezellig bij mensen aan tafel gaan zitten om te vragen of ze nog verzoekjes hadden... toch een leuke toevoeging, al gebruikte ik alleen de zoekfunctie en "add to automix" button.

Daarnaast doe ik ook een act waarbij ik mezelf steeds verkleed, dan is het ook wel handig om backstage het juiste nummer in te starten.
 

Inviato Tue 14 Jul 15 @ 1:03 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)