Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj en windows 10

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Goede middag.
Ik wil virtual dj installeren.
Hij installeert wel maar normaal moet er ook een map in de documenten komen.
En daar komt geen map.
Nu is mijn vraag ligt dat aan mijn windows 10 of doen ik iets verkeerd.
Ik hoor het graag van jullie.
Let op het is de versie 8 van virtual dj.
En nee geen illigale rotzooi.
 

Inviato Thu 29 Oct 15 @ 5:53 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik herken dit probleem niet.
Ook ik werk met Windows 10 en Virtual DJ 8.
Heb keurig een VirtualDJ map in "Documenten" staan (Deze PC/Documenten)
Probeer de VirtualDJ map eens te vinden via een zoekopdracht.
 

Inviato Sat 31 Oct 15 @ 2:35 pm
wilberg wrote :
Ik herken dit probleem niet.
Ook ik werk met Windows 10 en Virtual DJ 8.
Heb keurig een VirtualDJ map in "Documenten" staan (Deze PC/Documenten)
Probeer de VirtualDJ map eens te vinden via een zoekopdracht.


Ik ben er al achter gekomen.
De map staat in het volgende
c://onedrive/virtualdj
In ieder geval bedankt voor jouw reactie
 

Inviato Sun 01 Nov 15 @ 2:27 pm
Is een "kwaaltje" van W10. Alles in je map "Mijn Documenten" wordt standaard ook op OneDrive gegooid (en bij jou blijkbaar dus compleet vervangen). Wil je dat niet dan dien je in de instellingen van OneDrive aan te geven wat je wel en niet wilt bewaren. Ik heb OneDrive dus uitgezet.
 

Inviato Mon 02 Nov 15 @ 5:28 pm
petje1Home userMember since 2012
Goedemiddag

Ik heb een probleem met als ik de muziek van een externe harde schijf af laat gaat de muziek halve wegen en liedje stil staan of hapert en gaat me harde schijf zoeken. Heb er last van sinds ik windows 10 heb. Ervoor op windows 7 nooit een probleem geweest herkent iemand dit en is het een instelling of ligt het gewoon aan windows 10 want als ik de muziek van de harde schijf rechtstreeks via de schijf van de laptop pak loopt ie wel goed is dit te verhelpen.

Gr Gert-jan
 

Inviato Fri 27 Nov 15 @ 3:20 pm
Gert Jan,

normaal gesproken wordt het volledige nummer in het geheugen geladen en zou dit niet moeten gebeuren. Je kunt nakijken of dit wel gebeurt:
- Open "Instellingen"
- klik op "Opties"
- Zorg dat hey vinkje aan staat bij "Toon geavanceerde opties"
- Klik op "Performance"
- Kijk dan bij MaxPreload. Daar staat een getal achter dat het aantal minuten aangeeft dat per nummer geladen kan worden. Te weinig, dan wordt niet het hele nummer geladen. Te veel, dan loopt je geheugen vol. Probeer eens uit wat het beste werkt. Begin bv met 7 (minuten) en kijk dan of het wel goed loopt. Lange remixen worden dan echter niet volledig geladen. Heb je die niet, dan is het geen probleem. Werk je regelmatig met volledige mix-CD's, dan zou je tot max. 74 minuten in moeten stellen.

Een bijkomend probleem is dat externe schijven vaak, uit besparing, in slaap vallen na een bepaalde tijd. Pas als er weer toegang gezocht wordt, spint de schijf op en kun je er weer van werken. Een "dikke" schijf doet daar langer over dan een klein portable schijfje. Je kunt Windows 10 vertellen dat dit niet mag gebeuren:
- Klik op je startknop en dan op Instellingen.
- Klik dan op Systeem en kies daar Energiebeheer en Slaapstand
- Kies onderaan voor Extra Energieinstellingen.
- In het nieuw geopende scherm kies je voor 'De schema-instellingen wijzigen" achter de optie die is geselecteerd. Dat is waarschijnlijk "Gebalanceerd".
- Kies dan in het nieuwe scherm voor "Geavanceerde energie-instellingen wijzigen"
- Hier kun je, per apparaat of poort, kiezen wat Windos moet doen om energie te besparen. Je zal, bij USB-instellingen, de instellingen voor selectieve USB-onderbreking uit moeten zetten. Je externe schijf is daar op aangesloten.

Overigens is er misschien een kortere route naar deze instellingen, maar daar heb ik nog niet naar gezocht. Je externe harde schijf kan overigens ook uit zichzelf besluiten te stoppen met draaien. Kijk in dat geval eens op de site van de fabrikant of zij een programma beschikbaar hebben om de uitschakeling later te zetten. Ik heb bv externe Maxtor-schijven gehad waarbij dat het geval was.
 

Inviato Sun 29 Nov 15 @ 11:27 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Martin FourS wrote :

- Kijk dan bij MaxPreload. Daar staat een getal achter dat het aantal minuten aangeeft dat per nummer geladen kan worden. Te weinig, dan wordt niet het hele nummer geladen.


Weer wat geleerd.
Nu kan ik dus ineens WEL mijn Sam Smith opname van 90 minuten wel laden.

 

Inviato Sun 06 Dec 15 @ 9:49 am
hoi

heb mijn muziek op mijn pc staat in de e schijf,,,,,georderd en met rating en alles,,,,,,heb windows 10 ,,als ik die naar virtual dj wil zetten,,,,,dan geeft hij geen rating en zo meer,,,,,en staat de hele fucking list dooreen,,,,,dus zou ik bij dj alles weer een voor een moeten voorzien van een rating,,,,,,,,,wat kan ik hieraan doen dat hij mijn lijst zo overneemt van ,mijn e schijf
 

Inviato Tue 11 Oct 16 @ 8:17 am
 

Inviato Fri 14 Oct 16 @ 8:38 pm
infoControlleristMember since 2016
Can someone tell me how long a license is valid
 

Inviato Sat 15 Oct 16 @ 9:49 am
Usually a lifetime. In your case it will be the lifetime of your controller, unless you're able to get the same controller if this one quits.
 

Inviato Sun 16 Oct 16 @ 10:03 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)