Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: licentie - Page: 1

Questa parte dell'argomento è obsoleta e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate

Ik heb een pioneer cdj 400 draaitafel en wil hier mijn laptop op aansluiten met virtualdj 8. Dit lukt wel, maar na 10 minuten stopt hij ermee omdat ik een licentiecode nodig heb.
Ik draai er af en toe mee op besloten feesten. Weet iemand wat de beste oplossing is? Welke code ik moet aanschaffen en waar ik deze kan aanschaffen.
Kan ik anders virtualdj 7 wel gebruiken zonder licentiecode?
 

Inviato Sat 21 May 16 @ 8:45 pm
VDJ 7 kun je niet meer kopen. Je krijgt hem nog wel kado als je VDJ 8 koopt. Daarnaast werkt ook VDJ7 niet met je controller zonder licentie.
Wat je het beste kunt doen hangt van je budget af. Er zijn 3 opties:
- Je kunt een VDJ Plus Controllerlicentie kopen. Deze werkt alleen met je Pioneer. Zou je dus een andere controller kopen, dan dien je ook een nieuwe controllerlicentie aan te schaffen.
- VDJ Subscription: je neemt een abonnement op VDJ. Dit gaat per maand. Zolang je abonnee blijft heb je alle functies die ook in de Infinity-versie zitten. Zeg je op, dan wordt je VDJ weer een Home-versie.
- VDJ Infinity: De onbeperkte versie. Elke ondersteunde controller werkt, je hebt onbeperkt toegang tot alle downloads en recht op levenslange updates. Uiteindelijk de goedkoopste oplossing.

Je kunt >>hier<< de verschillende prijzen bekijken. Voor de controller-versie moet je eerst aangeven welke je wilt gebruiken voordat er een bedrag kan worden genoemd.
 

Inviato Sun 22 May 16 @ 10:25 pm
Beste Martin, bedankt voor deze duidelijke uitleg.
Ik heb inmiddels de infinity versie aangeschaft.
Nu krijg ik alleen maar geluid via 1 kanaal.
Zou je mij uit kunnen leggen wat de instellingen moeten zijn zodat ik het programma optimaal kan gebruiken.

Alvast bedankt
Rens
 

Inviato Mon 23 May 16 @ 7:51 pm
 

Inviato Mon 23 May 16 @ 11:35 pm
Vergeet ook niet beide cdj's op een ander midi kanaal te zetten.
 

Inviato Tue 24 May 16 @ 7:12 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
VDJ gebruikt HID om de CDJ's aan te sturen, dus het midi kanaal maakt niet uit.
 

Inviato Tue 24 May 16 @ 7:59 am
ah ok.. perfect.
Was dit vroeger ook al zo? Want ik herinner me dat ik dit wel moest doen toen ik de mijne had.
 

Inviato Tue 24 May 16 @ 12:10 pm
Joepie, het werkt. dank jullie voor de info.

Blijft virtual dj overigens ook werken als er ergens geen internet verbinding is?

Nu was ik 3 kwartier aan het testen en kreeg ik vervolgens de melding dat de 10 minuten voorbij waren.

Als dit op een feest gebeurd heb ik een probleem.

 

Inviato Tue 24 May 16 @ 6:53 pm
nu kan je starten met de knoppen naar je hand te zetten. kan je enorm veel mee doen.
 

Inviato Tue 24 May 16 @ 7:14 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Controller bij opties->licenties dat je ingelogd bent.
Indien dat zo is blijft vdj gewoon werken ook zonder internetverbinding.
 

Inviato Wed 25 May 16 @ 5:31 am
volgende probleem. Virtual DJ kan af en toe slechts 1 geluidskaart vinden.
Als er wel 2 geluidskaarten gevonden worden kan ik draaien, maar zodra ik de cdj 400 van mijn laptop afkoppel en weer aansluit heb ik hetzelfde probleem. Kan de geluidskaart niet vinden en hij speelt dan maar over 1 deck.
Ik heb de juiste instellingen een naam gegeven, maar dan nog dit probleem.
Wie heeft hier een oplossing voor
 

Inviato Wed 25 May 16 @ 5:53 pm

Ik heb nog steeds een probleem met virtual dj.
Als ik virtual dj opstart geeft hij regelmatig de melding dat hij de geluidskaart niet kan vinden. Het gevolg is dat hij de 2 decks over hetzelfde kanaal afspeelt.
Ik ben inmiddels een paar avonden bezig om dit programma stabiel aan het draaien te krijgen. Soms gaat het wel goed en kan hij de geluidskaart wel vinden.
Ik heb virtual dj ook al opnieuw gedownload, maar dit heeft ook niet geholpen.
Ik heb een licentie gekocht van meer dan 300 euro en op de een of andere manier werkt het nog steeds niet goed.
Ik weet niet of dit aan mijn draaitafel ligt CDJ400, aan virtual DJ zelf of aan mijn laptop. Ik heb dit ook op een andere laptop geprobeerd. Dit ging iets beter maar ook nog steeds niet helemaal goed.
Ik moet over 2 weken draaien maar ben bang dat dit programma dan juist niet werkt.
Heb jij enig idee wat het probleem zou kunnen zijn of ken je misschien iemand die mij zou willen helpen om dit op de juiste manier te installeren.
Als je nog aanvullende informatie nodig hebt hoor ik het graag.
Vreemd vind ik wel dat ik eigenlijk op internet bijna niets terug kan vinden over dit probleem
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Rens
 

Inviato Thu 02 Jun 16 @ 6:01 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Zorg dat je dezelfde usb-poort gebruikt, en indien deze boodschap verschijnt, probeer dan in de geluidsconfiguratie de geluidskaart opnieuw uit de drop-down lijst aan te klikken en vervolgens op 'apply' drukken.
 

Inviato Thu 02 Jun 16 @ 6:06 am
Zou dit bij mij dan ook zo kunnen zijn omdat ik werk met een powerd usb-hub?
Werk op een MBP.
 

Inviato Thu 02 Jun 16 @ 1:30 pm
Adion wrote :
Zorg dat je dezelfde usb-poort gebruikt, en indien deze boodschap verschijnt, probeer dan in de geluidsconfiguratie de geluidskaart opnieuw uit de drop-down lijst aan te klikken en vervolgens op 'apply' drukken.


Dank je, USB hub gekocht en het werkt.

Programma loopt alleen vast als ik van harde schijf wil wisselen.
 

Inviato Sun 05 Jun 16 @ 6:12 pm
Dat is goed te verklaren: je database staat op de externe schijf. Als je die verwijdert zonder VDJ af te sluiten is hij de database kwijt. Dan is het niet vreemd dat VDJ vast loopt.
Je kunt in dit geval beter beide schijven tegelijk aansluiten. Je zou zelfs kunnen overwegen een grotere schijf te kopen zodat alles op 1 schijf past. Zo duur zijn die dingen tegenwoordig niet meer.
 

Inviato Mon 06 Jun 16 @ 12:46 am
Nog eens proberen in de hoop dat er mij iemand kan helpen. .. VDJ 8 doet een update en mijn controller werkt niet meer en ik heb die aanstaande zaterdag nodig. Heb al vanalles gezocht maar zonder resultaat. Ik heb vorig jaar een license gekocht voor 110€ voor vdj 8. Ik zou dus graag hebben dat alles weer werkt zoals voor de update. Ik hoop dat er hier een oplossing voor is?
 

Inviato Thu 27 Oct 16 @ 9:06 pm
Denk je nu echt door iemand anders zijn topic te kapen dat je sneller geholpen kan worden? De oplossing staat in je eigen topic. Gewoon doen wat Adion je voorstelt.
 

Inviato Fri 28 Oct 16 @ 11:42 am
Wow Warakurna sorry é, was een foutje van ik...
Was mijn bedoeling niet, hopelijk heb ik je weekend niet verprutst en lig je er niet wakker van...
 

Inviato Sat 29 Oct 16 @ 1:51 pm
sjoapkeControlleristMember since 2016
Ik heb virtual dj 8 met hercules rmx2 paneel erbij maar ik krijg geen zoekbalk meer en andere is dan de niet pro licentie goed genoeg om dat terug te krijgen?? Ik gebruik het maar voor hier en daar wat re draaien en hobby maar is makkellijker om terug een zoekbalk te hebben
 

Inviato Sat 15 Apr 17 @ 5:55 am
63%