Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: De songlist op alfabetische volgorde zetten.

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo beste gebruikers van Virtual DJ, ik slaag er maar niet in mijn songlist alfabetisch te rangschikken in het songlist venster van de browser, op mijn PC in iedere muziek map is alles mooi alfabetisch, diezelfde map(pen) komen in het songlist niet echt alfabetisch soms enkele nummers en dan zit er weer een andere tussen die dan niet op de juiste plaats staat.
Ik heb al geprobeerd met de liedjes te nummeren maar dat helpt ook niet, deze staan dan wel op mijn PC op de juiste volgorde.
ik heb de bestandsnaam aangevinkt en BMP en Artist.
ik werk met windows 7 met Virtual DJ 8

mvg Donald
 

Inviato Wed 25 May 16 @ 6:58 am
donald.vierstraete wrote :
Hallo beste gebruikers van Virtual DJ, ik slaag er maar niet in mijn songlist alfabetisch te rangschikken in het songlist venster van de browser, op mijn PC in iedere muziek map is alles mooi alfabetisch, diezelfde map(pen) komen in het songlist niet echt alfabetisch soms enkele nummers en dan zit er weer een andere tussen die dan niet op de juiste plaats staat.
Ik heb al geprobeerd met de liedjes te nummeren maar dat helpt ook niet, deze staan dan wel op mijn PC op de juiste volgorde.
ik heb de bestandsnaam aangevinkt en BMP en Artist.
ik werk met windows 7 met Virtual DJ 8

mvg Donald


Hallo beste lezers, ik heb zojuist zelf de oplossing gevonden voor mijn probleem, ga op zoek in uw songlist naar het nummer die volgens jou zeker laatst zou moeten staan bv. een titel of een bestand met een Z of zijn ze genummerd neem dan het hoogste nummer of maak een bestand aan met de laatste letter van het alfabet bv ZZZ.mp3.

zoek dit of een van deze bestanden op, dan het bestand aanduiden (er op klikken) en ga dan met de muis op de balk boven de lijst (bestandsnaam of titel) staan en klik met de linkermuisknop 1x op deze balk als je nog eens klikt dan staat alles andersom.
mvg Donald
 

Inviato Wed 25 May 16 @ 6:08 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)