Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: live chat support - uitsluiting???

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Heeft iemand ervaring met de live chat support van vdj? Ik heb het volgende probleem. Een tijd terug contacteerde ik de live chat support voor een technische ondersteuning. Ik werd daarbij zeer goed geholpen maar ik werd toch aangeraden om een andere opstelling te gaan gebruiken, namelijk met timecode. Daar ik daar op dat moment niet compleet was op voorzien en ik zijn tijd niet onnodig wou misbruiken besloot ik om er later op terug te komen via de live chat voor de juiste instellinbgen en aansluitingen etc wat geen probleem ging zijn verzekerde de medewerker mij. Vandaag, klaar met de nodige bekabeling enna zzelf reeds een poging gewaagd te hebben die niet reeds een Het opnieuw live chat bijstaan zou geen enkel probleem vormen% veerliep zoals gehoopt nam ik contact op met een medwerker van live chat. Ik deed de ganse uitleg van aansluiting tot audio setup en de problemen die opdoken en plots werd het chatvenster afgesloten. Wanneer ik opnieuw de online chat oproep zie ik dat die optie online is maar telkens ik tracht verbinding te maken met de chat kom ik in de ticketzone terecht. Heeft iemand hier ervaring mee? Werd ik omwille van of andere reden uitgesloten van de chat? En hoe kan ik dit misverstand dan ook weer rechtzetten?
 

Inviato Fri 24 Jun 16 @ 4:17 pm
Voor zover ik weet wordt de support-chat vanuit Amerika gedaan. Daarnaast is deze niet 24/7 beschikbaar. Je kunt het dus later opnieuw proberen.
 

Inviato Sun 26 Jun 16 @ 1:42 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)