Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VirtualDJ 8 en Mac OS Sierra

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik heb onlangs een upgrade gehad van Mac OS X El Capitan naar Mac OS Sierra. Op een gegeven moment loopt VDJ8 vast en sluit ik het programma af om vervolgens het niet meer aan de gang te krijgen. Wie ondervindt hier ook problemen mee en of iemand weet hoe het probleem op te lossen ?

Gr. Hessel
 

Inviato Thu 17 Nov 16 @ 1:31 pm
Hoi, Hessel,

als je dit hebt gehad met een internetverbinding is er waarschijnlijk een foutrapport gemaakt en naar Atomix verstuurd. Je zou kunnen proberen een ticket aan te maken en navragen of ze dat rapport hebben ontvangen. Dan kunnen ze achterhalen wat er gebeurt. Weet je het niet zeker dan zou ik proberen met internetverbinding de fout te herhalen.
 

Inviato Thu 17 Nov 16 @ 5:01 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Zou het ook kunnen dat een mp3 bestand in mijn muziekbibliotheek incorrupt is, na het lezen van de tags is het weer vastgelopen en kan ik vdj niet weer opstarten. Ik heb in mijn mac via de optie Application support een crash report gezien van vdi.
 

Inviato Fri 18 Nov 16 @ 4:23 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Hoe kan ik dan eventueel een incorrupt bestand repareren ?
 

Inviato Fri 18 Nov 16 @ 5:05 pm
Een corrupt bestand gooi ik normaal gesproken weg en rip ik opnieuw. Reparatie probeer ik niet eens. het is alleen niet gebruikelijk dat VDJ daar op vast loopt.
Een definitief antwoord zit in je crashreport. Daarin wordt aangegeven wat de oorzaak is. Dat zou je dus eerst eens door moeten lezen.
 

Inviato Sat 19 Nov 16 @ 9:21 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
VDJ8 deed het prima totdat ik nieuwe muziek toevoegde aan de bibliotheek. Hij wilde vervolgens weer niet opstarten. VDJ8 volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het weer. Vreems raadsel.
 

Inviato Tue 22 Nov 16 @ 6:51 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)