Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VirtualDJ PRO 7

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb een nieuwe computer aangeschaft en wil nu VirtualDJ installeren. Mijn oud DVD schijfje is meer bruikbaar en ben op zoek gegaan op het internet. VirtualDJ Home werkt tezamen met mijn Hercules DJ Console MK4 slecht 10 minuten en als ik mijn serienummer bij VirtualDJ 8 ingeef, krijg ik de melding dat ik een Virtual DJ 7 nodig heb. Weet iemand waar ik VirtualDJ PRO 7 kan vinden en deze op mijn MAC kan downloaden. Ik kom steeds bij VirtualDJ7 Home terecht of bij de VirtualDJ 8.
Alvast bedankt
 

Inviato Sat 06 Jan 18 @ 4:51 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
'My Account' en dan 'My Licenses', daar hoort de download bij te staan mits je het serienummer aan je account hebt toegevoegd.
 

Inviato Sat 06 Jan 18 @ 9:43 pm
Ik kom dan terecht bij "Install virtualDJ 6 Mac OS X. Als ik het installeer op mijn PC dat krijg ik volgende melding : "Your Mac OS is too old The latest version needs Mac OS X 10.5 or higher. Please contact us if you need an older version still compatible with 10.4". Ik heb de allerlaatste Mac OS. Ik heb momenteel enkel de Virtual 7 home kunnen installeren maar daarmee kan ik mijn DJ Console MK4 slechts 10 minuten gebruiken en moet ik verder doen met wat om mijn PC scherm staat.
Wat doe ik momenteel verkeerd?
 

Inviato Sun 07 Jan 18 @ 2:14 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Best contact opnemen met support dan. Ik weet niet zeker of VDJ 7 nog werkt op de laatste versie van MacOS.
 

Inviato Sun 07 Jan 18 @ 2:52 pm
Hallo allemaal, Ik heb sinds een tijdje een nieuwe laptop, en de dj programma's moeten worden overgezet. Ik heb een licensiebewijs voor Virtual DJ 7, maar als ik deze code invul dan zegt hij: This code belongs to an other account. Maar ik heb maar 1 account, en de licensie moet ik downloaden op het internet ivm de cd niet meer bruikbaar is. Ik heb ook bewijs dat de code van mij is, maar ja, dat kan dat systeem natuurlijk niet zien. Kan iemand mij helpen?

Thx,
Joël
 

Inviato Fri 02 Feb 18 @ 8:59 am
Beste Jo"el (hoe krijg ik dat goed in Linux?.....)

Onder je huidige account is die licentie niet geregistreerd, omdat je dan " Professional User" onder je naam had staan. Je staat nu als "No License User" geregistreerd. Met andere woorden: het serienummer dat je nu probeert in te voeren hangt daadwerkelijk onder een andere account. Als je zeker bent dat dat serienummer van jou is dan kun je een ticket aanmaken rechts bovenin onder " Support/Help" en dan " Ask a question". Kan de bot geen antwoord vinden dan wordt er een ticket voor je aangemaakt. Accountbeheer kan dan kijken wat er mis gaat.
 

Inviato Mon 26 Feb 18 @ 12:14 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)