Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Files uitsorteren

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

bifcatHome userMember since 2014
Hallo, Deze Home user zit met een probleempje en zoekt een oplossing.
Je start met het sorteren van muziek welke op schijf A staan. Je tracht deze op een ordentelijke wijze op schijf B uit te splitsen. Bij de start gaat dat prima, tot je even naar een andere map gaat ,om vervolgens terug die eerste muziek map aan te klikken.
Wat geschied er ?
Disk A /muziek.
Bij het uitsorteren naar Disk B , word de File gekopieerd naar Disk B. Doch gaat niet uit de file lijst op Disk A.
Echter, indien de file op Disk A ge del’t word, verdwijnt die op DiskA en ook op Disk B.
Ga je kijken in je vuilbak, dan staan daar de files vanop schijf B
Dit is een echt gekke bedoening, want zo geraken die muziek files helemaal niet uit gesorteerd !
Mvg,
François
 

Inviato Mon 31 Dec 18 @ 12:55 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Dag François.
Is het de bedoeling dat je de files opsplitst? Dan zou ik mappen op schijf B creëren en dan de nummers die je daar in wil zetten knippen op schijf A en plakken op schijf B.
 

Inviato Wed 02 Jan 19 @ 8:25 pm
bifcatHome userMember since 2014
*Dag François.
*Is het de bedoeling dat je de files opsplitst?

In wezen niet, eerder een kleine 12.000 uitsorteren want die staan grotendeels achter elkaar en behoren elks tot een groep


*Dan zou ik mappen op schijf B creëren en dan de nummers die je daar in wil zetten knippen op schijf A en plakken op schijf B.
Tot Leering en vermaak , lukt dat allemaal. De rare zaak is dat die muziek files van het ogenblik dat die in een hoofdmap staan niet worden verwijdert.
Indien je dan een andere map aanklikt, staan al de verplaatste files terug in die map.
Via een Onder liggende map, verdwijnen de verplaatste Files terug. Maar, ga je naar Verkenner staan al die filenamen nog steeds op die eerste schijf, maar ook op schijf B.
Ga je dan op de A schijf die GosthFiles (want die staan er echt niet meer op) Delieten , ziin ze van A zowel als B beide weg en vind je in de vuilbak enkel de files die op B werden geplaatst.
Heb hier even verder aan het experimenteren geweest. De reeks verplaatste files, gingen dus uit de map. Daaronder heb ik nu een tweede en derde map aangebracht en daar de overgebleven nog niet uitgesorteerde files in gedumpt. Ga eens kijken wat dat geeft bij afsluiten van VirtualDj.
 

Inviato Wed 02 Jan 19 @ 9:39 pm
bifcatHome userMember since 2014
We zijn er bijna. Maar nog niet helemaal.
Indien wij vanuit een onderliggende Map uit sorteren.
Gaat alles naar wens, tot . . . . .
Je een andere map aanklikt en weer terugkeert naar de uit sorteer map.
Ga je dan kijken in je Verkenner staan ook daar al die files nog netjes is, en dat kan niet de bedoeling zijn van verplaatsen van een of meerdere files.
 

Inviato Thu 03 Jan 19 @ 7:52 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Verplaats je de items vanuit je VDJ of vanuit verkenner. Dat kan allebei maar dat maakt het niet duidelijker. Misschien begrijp ik je niet goed, da's altijd mogelijk. Het zit zo. In VDJ heb je virtuele mappen waar eigenlijk niets dan shortcuts instaan. Dus vanuit verkenner de verplaatsing fysiek uitvoeren zou moeten lukken. Als dat niet lukt heb je een probleem met je pc. Wat denk je?
 

Inviato Thu 03 Jan 19 @ 10:51 am
bifcatHome userMember since 2014
Word er een beetje wanhopig van.

Vanmorgen de A schijf naar de B gekopieerd
Wat blijkt nu dat die B schijf welke we net openden, muziek files waarvan alle Tag's eerder werden nagekeken op de A schijf.
Artiest en Titel terug samen te staan in de tag Titel, een deel die weer dubbel staan en een deel waarvan de tag Titel en of uitvoerder weer zijn verandert.

Terwijl op de A schijf nog alles ordentelijk staat.
Iets mis op mijn PC.
Das Net nieuw met een kakelverse installatie Win10Pro er op, samen met een anti keyloger.
Als dan VitualDj 2018 plots niet meer wenst te werken , kan ik ook niet meer volgen.
Aangezien Win10Pro deze storing reeds heeft verzonden naar MS.
Ga ik straks die log gegevens eens bekijken.
 

Inviato Thu 03 Jan 19 @ 12:47 pm
bifcatHome userMember since 2014
Logboek, bekeken.
Een fout : ID 140 ( er is een niet bestaand apparaat opgegeven)
ID 51 (fout tijdens wisselstandsbewerking)
Alle USB Pc aansluitingen zijn USB3 en zowel USB2 als USB1 compatibel(zo vermeld de maker)
Externe HD's zijn allen usb2, waarvan de 2 Toshiba's alle twee een identieke fout vertonen.
De Iomega en de Lacie doen het priema.
Dus even een map copy op de Lacie zetten en dan maar kijken of er iets is verandert.
 

Inviato Thu 03 Jan 19 @ 3:00 pm
bifcatHome userMember since 2014
Even het geheel bekeken, zijnde de Kb's in de op de schijven voorkomende XML bestanden
Kopieert men een hele map naar een andere schijf, dan is database.xml op de Aschijf 9.027Kb en de Bschijf : 3.250kb voor het zelfde aantal bestanden.

Even kijken of die A DB copyeeren naar B helpt.

Conclusie : Wie niets doet, doet niets mis.
Wie durft, probeert .
Met andere woorden , ik durf nog niet te zeggen of alle dubbels uit de gekopieerde map zijn verdwenen.
Wel zie ik alle Tag's terug op hun plek staan.
Wat hebben we geleerd, niet panikeren, gewoon die xlm file mee controleren,
desnoods een dubbel naar de vers gekopieerde HD zetten helpt.
Pfft, en zo leert een mens nog eens wat.
Mvg,
François
 

Inviato Thu 03 Jan 19 @ 4:01 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)