Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 2021
Hallo

sinds enkele dagen krijg ik bij het opstarten van mijn VDJ 8 de melding om de nieuwe versie te downloaden.
Ik heb dat gedaan maar ik zien dat in die skin geen kno^meer is om naar het begin van het nummer te gaan enkel een start en pauze knop.
Klopt dat of kan ik daar iets aan doen?
Als ik de oude sking VDJ 801 selecteer heb ik die knop wel. Maar dan had ik helemaal niet moeten updaten, toch ?

Iemand tips ?
 

Inviato Tue 11 Aug 20 @ 10:17 am
ro1andPRO InfinityMember since 2011
Na een update zorgen sommige clips bij het laden dat het programma crasht. Het gebeurd onverwachts dus bij het laden is in een keer het programma verdwenen.
Hoe komt dit?
 

Inviato Sun 29 Nov 20 @ 11:50 am
ro1and wrote :
Na een update zorgen sommige clips bij het laden dat het programma crasht. Het gebeurd onverwachts dus bij het laden is in een keer het programma verdwenen.
Hoe komt dit?

Dag iedereen, ik heb sinds de laatste update van VDJ 2021 (V8.5-64 b6156) hetzelfde probleem. Kan ik een vorige versie downloaden?
 

Inviato Sat 19 Dec 20 @ 2:44 pm
@Wilfried: je " verdwenen" knop ligt aan de skin, niet aan de build van VDJ. Als je een apart gedownloade skin hebt gebruikt, zal die nog steeds beschikbaar staan in je opties. Ff e juiste erbij zoeken zou het probleem op moeten lossen.
 

Inviato Mon 31 May 21 @ 2:01 pm
Sinds de auto update van Mac naar macOS Monterey zijn en nogal wat problemen.
Is er bekend wanneer er een update komt om dit te verhelpen?
 

Inviato Sat 22 Jan 22 @ 11:25 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Er zijn geen problemen bekend met VirtualDJ in combinatie met macOS montery, dus je zal specifieker moeten zijn over welke problemen je juist hebt.
 

Inviato Sat 22 Jan 22 @ 1:23 pm
- De jogweels reageren met heel veel vertraging.
- als je de jogweels gebruikt werken de start/cue knopen niet meer en maakt het programma bij het indrukken van beide knopen steeds weer een cue aan en moet je virtual dj opnieuw opstarten.
 

Inviato Sat 22 Jan 22 @ 9:49 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Welke controller gebruik je, en heb je gekeken op de website van de fabrikant of de controller compatibel is met macOS Montery?
 

Inviato Sun 23 Jan 22 @ 5:10 am
Adion wrote :
Welke controller gebruik je, en heb je gekeken op de website van de fabrikant of de controller compatibel is met macOS Montery?


Ja de N4
Werkt al jaren top en wordt ook al jaren ondersteund.
 

Inviato Sun 23 Jan 22 @ 7:41 am
Hoi allen , vraagje : hoe zet ik mijn jingles in de pads ?
 

Inviato Sat 08 Oct 22 @ 11:05 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Sampler pad mode kiezen, of eventueel scratch bank
 

Inviato Sat 08 Oct 22 @ 12:54 pm