Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Is het mogelijk om een timer te zien in virtual DJ, die de tijd aangeeft tot de zang in een track begint?
hallo allemaal,

Is het mogelijk om een timer te zien in virtual DJ, die de tijd aangeeft tot de zang in een track begint?
of is er een andere manier mogelijk om het via een apart programmatje samen met virtual DJ wel te kunnen zien?
Dat is wel in het programma ¨radio DJ¨ maar in virtual DJ kan ik het niet vinden.
Ook op internet en dit forum, is het lastig er iets over te vinden omdat ik ook de precieze benaming hiervan niet weet..

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
alle hints, tips zijn welkom!
 

Inviato Tue 21 Dec 21 @ 12:29 am
djjbPRO InfinityMember since 2004
hoi Luc,
Je zou zelf hotcues kunnen plaatsen bij het begin van de vocals. je kan dan de tijd zien tot de hotcue
 

Inviato Tue 21 Dec 21 @ 4:50 am
djjb wrote :
hoi Luc,
Je zou zelf hotcues kunnen plaatsen bij het begin van de vocals. je kan dan de tijd zien tot de hotcue


oke, maar er is geen tool die dat automatisch aangeeft?
 

Inviato Tue 21 Dec 21 @ 2:23 pm
Je kan ook met een extern programma Audacity de lege tijd van voor en achter het nummer verwijderen. Dan start het nummer direct.
 

Inviato Sun 02 Jan 22 @ 11:06 am
TheMusiclover wrote :
Je kan ook met een extern programma Audacity de lege tijd van voor en achter het nummer verwijderen. Dan start het nummer direct.


Die lege ruimtes wil ik juist graag behouden maar wil graag iets wat aangeeft wanneer de zang in een nummer begint.
 

Inviato Sun 02 Jan 22 @ 2:37 pm
Als je een cue plaatst waar het zingen begint, kun je de tijd tot die tijd zien op de cue-knop.

cuepoint setzen
poi editor öffnen
cuepoint auswählen
cue type ---> Action
dann = cue_counter

cuepoint instellen
Poi-editor openen
Selecteer cuepoint
cue-type ---> Actie
dan = cue_counter

dus als idee
 

Inviato Thu 06 Jan 22 @ 9:32 pm
wollerosekauf wrote :
Als je een cue plaatst waar het zingen begint, kun je de tijd tot die tijd zien op de cue-knop.

cuepoint setzen
poi editor öffnen
cuepoint auswählen
cue type ---> Action
dann = cue_counter

cuepoint instellen
Poi-editor openen
Selecteer cuepoint
cue-type ---> Actie
dan = cue_counter

dus als idee


Dank voor je tip maar dat is geen doen als ik dat zelf bij ieder nummer moet doen.
 

Inviato Thu 06 Jan 22 @ 9:56 pm