Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mix opnemen?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

falcoHome userMember since 2003
Ik heb nu ook de dj console gekocht een 2 tal weken geleden in de Carrefour, en nu zou ik graag mijn mix opnemen naar mp3 of iets dergelijks... Maar ik vind nergens een optie in VDJ hiervoor ik zou graag willen weten hoe ik dit moet doen? Ik vind tevens ook nergens een soort van "opties" in VDJ alleen maar de buttons om te mixen, misschien ben ik wel blind maar ik weet er echt geen raad mee.
 

Inviato Tue 23 Dec 03 @ 12:27 am
Falco,
ik weet niet precies of dit ook zo werkt in de met de dj console meegeleverde versie, maar ik probeer je op weg te helpen:
In de default skin zie je onder de crossfader de buttons "Search", "FX" etc. Hier zie je ook de button "Set", met deze button kom je in het setup menu. In dit menu zit een tabblad "Plugins". Vink hier "Encode in mp3 aan", geef de dll op, waarmee je wilt opnemen. Deze kun je downloaden van de VDJ site.
Verlaat het setup menu, en klik op de button "REC" naast de "Set" button. De opname start.
Mocht het in mp3 niet lukken, doordat je bijvoorbeeld niet de juiste dll hebt, kun je ook gelijk op "Rec drukken", je mix wordt nu in wav opgeslagen, wat wel veel ruimte op je HD inneemt
succes
Groet Ewout
 

Inviato Wed 24 Dec 03 @ 12:25 am
RizlahHome userMember since 2004
en waar kan je die dll downloaden ? ik vind em nergens. alvast bedankt !
 

Inviato Tue 06 Jan 04 @ 4:41 pm
 

Inviato Tue 06 Jan 04 @ 8:29 pm
qapamHome userMember since 2003
THX hierna was ik ook opzoek
 

Inviato Sun 01 Feb 04 @ 12:20 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
ff een vraagje die link werkt niet meer kan dat waar kan ik die lame nu downloaden als ik op die link klik krijg ik een of andere ebay site kan niet de goede zijn lijkt mij
 

Inviato Sat 23 Apr 05 @ 9:24 pm
 

Inviato Sun 24 Apr 05 @ 11:04 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)