Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Welkom - Page: 1

Questa parte dell'argomento è obsoleta e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate

Welkom aan alle nederlandstaligen op dit spiksplinternieuwe forum.

DJ Corpse
 

Inviato Mon 25 Nov 02 @ 6:12 pm
erikkieHome userMember since 2001
Nou, dan ben ik geloof ik de eerste :D
 

Inviato Wed 27 Nov 02 @ 2:27 pm
ik heb atomix aangekocht maar een echt goede skin naar mijn zin heb ik nog niet gevonden ik zoek nl.een skin waar artiest en naam van het liedje volledig in verschijnen en niet gedeeltelijk en ook niet met al te kleine lettertjes
 

Inviato Thu 28 Nov 02 @ 11:11 am
Good Luck with the new forum guys.
 

Inviato Thu 28 Nov 02 @ 11:58 am
spijtig dat deze site niet in het nederlands kan omgezet worden mijn engels is niet zo best
 

Inviato Thu 28 Nov 02 @ 2:40 pm
tot nu toe nog niet gevonden met een toets vb.esc toets kan naar de zoekfunctie in het program gaan maar 1 maal daar hoe kan ik dan terug naar mijn muziekmappen gaan,de muis van de computer niet meegeteld natuurlijk want daar gaat alles mee maar ik wil die doen met mijn toetsenbord
 

Inviato Thu 28 Nov 02 @ 3:22 pm
Weet ik niet van buiten maar bestaat wel. Gewoon even naar het configuratie menu gaan (?), keyboard shortcuts, en dan verder kijken. Als `t niet bestaat kan je`t makkelijk zelf maken
 

Inviato Thu 28 Nov 02 @ 6:45 pm
mixalisPRO InfinityMember since 2003
Hello Netherland
From Greece - Mixalis ?-)))))))))
 

Inviato Thu 28 Nov 02 @ 6:46 pm
Heee eindelijk een Nederlands forum voor deze (low butget) mp3 player.

Ik vraag mij overigens af wanneer er eindelijk eens een goed 19´inch bedienings panneel komt.

Keep the good work !
 

Inviato Fri 29 Nov 02 @ 8:24 am
ik heb het dan toch gevonden het instellen van die toetsen
page file brouwers was het en dan kun je direkt naar u mappen gaan ja dit gaat echt goed
 

Inviato Fri 29 Nov 02 @ 9:25 am
Hallo daar, kun je atomixmp3 ook in de computerwinkel kopen??
Of alleen maar hiero via de site van atomixmp3???
aangezien ik geen credit of visakaart heb ???
 

Inviato Sat 07 Dec 02 @ 1:20 pm
ik denk dat u atomixmp3 alleen kan kopen op deze site maar ik ben er echt niet zeker van?Is een zeer goed programma werkt perfekt en voldoet aan mijn eisen
 

Inviato Thu 12 Dec 02 @ 12:47 pm
Yeehaa! Eindelijk een nederlandstalig forum. Ik gebruik atomix van bij het begin en ik denk dat dit qua gebruiksgemak zowat het beste programma is momenteel op de markt.
 

Inviato Thu 12 Dec 02 @ 1:18 pm
he dit is best wel een cool programma maar ik snap het niet waarom het zo duur is ,ik gebruik de demo versie
 

Inviato Sat 14 Dec 02 @ 6:25 pm
DaanMcHome userMember since 2002
hey leuk zo'n forum :)
 

Inviato Tue 17 Dec 02 @ 4:01 pm
k dan een nederlands forum.

hallo iedereen
:)
 

Inviato Sun 22 Dec 02 @ 4:40 pm
Hoezo duur? Als je de versie zonder externe controller neemt is het echt niet duur! Vergelijk maar eens met BPM studio.
Enne zonder controller werkt het perfekt, ziet er alleen minder stoer uit. Kom 7 januari maar kijken en luisteren in alkmaar (zie www.dj-bookings.nl)

Stylo
 

Inviato Sat 28 Dec 02 @ 12:00 am
stel dat ik met atomix wil gaan draaien op fuiven... moet ik dan speciale maatregelen nemen in verband met legaliteit en SABAM...??
 

Inviato Sat 28 Dec 02 @ 12:50 pm
MR-PDHome userMember since 2002
Of je moet een nieuwe pc kopen...

Bij de Hewlett-Packard krijg je namelijk Atomix erbij in
het software pakket!!!
 

Inviato Sun 29 Dec 02 @ 3:51 pm
MR-PDHome userMember since 2002
danceswithwolves...

Je moet wel rekening houden met je mp3's. Die moet je wel legaal hebben..

Dus cd thuis enzo

Maar voor klein besloten feestje ... gewoon gaaan.
(doe ik ook)
 

Inviato Sun 29 Dec 02 @ 11:40 pm
77%