Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: ik zie die loop-knopjes niet aan beiden zijden

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

kheb een versie gedownload en dat was een trial en daarbij kreeg ik 4 loop-knopjes te zien aan beide zijdes, maar nu ik de hele versie heb zie ik ze niet meer, kan iemand me helpen

Dennis
 

Inviato Mon 17 Mar 03 @ 7:25 pm
is die "gehele" versie toevallig een crack?
Aangezien je nog steeds een demo-user bent denk ik dat je niet de volledige versie hebt aangekocht. Je hebt pech dat je de verkeerde crack hebt gedownload.

 

Inviato Mon 17 Mar 03 @ 7:34 pm
weet je misschien waar ik een goeie crack kan vinden dan, want kvind die loopjes wel belangrijk en volgens mij mis ik nog meer. khoop dat je me kan helpen
 

Inviato Mon 17 Mar 03 @ 10:47 pm
ik ga je niet helpen om je aan crack te helpen, ik heb er namelijk voor betaald!
 

Inviato Tue 18 Mar 03 @ 5:18 pm
hallo mensen,

Ik heb dit programma bij de soft ware van mijn nieuwe computer gekregen.
Nu ben ik er wel achter dat als je je muziek draait met atomix
gewoon ontzettend veel harder kan afspelen, maar ik weet echt niet wat hier verder mee te doen is.
Als ik het goed begrijp, kun je van de muziek die je draait een mix maken????????
En heb ik dan een demo of een full version???
Wie het weet wil die die het vertellen.

Groetjes en bij voorbaat dank Marion
 

Inviato Sat 05 Apr 03 @ 5:54 pm
oke, ik zie nu bij de vorige message dat ik een demo versie heb............dus daar hoef ik geen antwoord meer op.

Dat scheelt weer voor al de mensen die meedenken.
Groetjes Marion
 

Inviato Sat 05 Apr 03 @ 5:55 pm
Ik heb net een 2e geluidskaart in mijn pc gezet. Nu heb je de mogelijkheid om het ene spoor over je boxen te laten gaan en het andere spoor over je koptelefoon. Nu kan je precies horen hoe het gaat klinken voordat je gaat mixen. Nu ik deze 2e geluidkaart heb, wil en kan ik niet meer zonder!!!!!

MvD
 

Inviato Mon 14 Apr 03 @ 7:46 pm
marion
je kan met dit programma een mix maken, deze kun je des gewenst op nemen in *.mp3 of *.wav. Voornamelijk voor de meeste house muziek soorten
grt MvD
 

Inviato Mon 14 Apr 03 @ 7:49 pm
Je kan dat met je toetsenbord doen.
 

Inviato Sat 19 Apr 03 @ 7:08 pm
Een mengpaneel en 2 geluidskaarten blijft tog altijd het beste
 

Inviato Tue 28 Oct 03 @ 6:43 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)