Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Uitzenden met VDJ

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

roytjuh_11408 for security reasons your message won't appear until a moderator has reviewed it.
 

Inviato Sat 27 Aug 05 @ 4:09 pm
Vul je serienummer even in in je profiel.. dan weten we dat je een gekochte versie gebruikt.. een andere versie kan niet braodcasten (althans niet continue)
 

Inviato Sat 27 Aug 05 @ 8:47 pm
Hallo,

Ik heb net een nieuwe mixer, en ik wou het ff broadcasten er kwam een site bij te staan mar als iemand die ik ken hem intikte krijg hij een pagina dat het geen goed adres was. Moet ik het eigenlijk wel op internet in vullen of niet en is dat zo waar moet ik het dan invullen dat iemand mij mixing kan beluistern. alvast bedamkt voor het antwoord.

Groeten Boggie
 

Inviato Wed 08 Nov 06 @ 7:55 pm
Zoek even op het forum op "broadcast" of "shoutcast", hier staat ergens een goede tutorial.
 

Inviato Thu 09 Nov 06 @ 4:43 pm
roytjuh_11408 wrote :
webcam maar ik weet niet of dat allemaal kan met het uitzenden. Ik zou graag mijn muziek willen uitzenden. Hoe ga ik dit doen? Wil iemand mij helpen??



Begin eens met het aanschaffen van de software ipv een cracked versie te gebruiken.
 

Inviato Sun 12 Nov 06 @ 1:29 pm
Hey hey,

Ik kom er maar niet aan uit om met Virtual DJ op een shoutcast uit te zenden!! Als ik op config klik en op shoutcast klik, moet ik een encoder .dll file openen, die heb ik dus gewoon niet terwijl ik gewoon een versie van Virtual DJ gekocht heb! Help? Vandaar dat ik ook totaal niet uit al die tutorials kom!
 

Inviato Sat 25 Nov 06 @ 12:57 pm
Die encoder dll is bijvoorbeeld de Lame encoder, om een mp3 stream te kunnen maken. Normaal staat deze file (Lame.dll of Lame_enc.dll) in de VDJ folder. Als je deze niet hebt, zoek dan even met google, download de dll, zet deze in de vdj map en probeer het opnieuw.
Ewout
 

Inviato Sun 26 Nov 06 @ 4:59 pm
Ik heb VDJ opnieuw geinstalleerd en nu vind hij ze wel! Gek genoeg! Maar nu loop ik tegen een nieuwe probleem aan. Ik heb op m'n laptop een shoutcast server draaien, dus als ik er in VDJ voor kies bij broadcast config "Broadcast to a webserver" , geeft hij geen adres aan gek genoeg! Terwijl hij dat met "Broadcast from my own computer" wel geeft, maar dat adres werkt niet op andere pc's bij mensen die ik vraag. Ik heb het eerste wel via een shoutcast kunnen doen, toen gaf hij ook gewoon het adres weer, nu niet meer.... Help?!
 

Inviato Sat 23 Dec 06 @ 9:28 pm
Als je wilt broadcasten zul je wel de server opgeven waar je het signaal naar toe stuurt. Dit is normaal het adres van een shoutcast server. Zoek dit adres even op op de website van Shoutcast.
Volgend mij staat er ook een goede beschrijving in de manual, daarnaast staan er een paar beschrijvingen hier in het Nederlandstalige forum. Zoek hier even op mbv de Search functie, zoek bijvoorbeeld op Shoutcast of broadcast.
Daarnaast kan je router (ingebouwde firewall of NAT) voor problemen zoeken.
Ewout
 

Inviato Sun 24 Dec 06 @ 4:23 pm
De3jehHome userMember since 2006
Shoutcast gebruik ik ook altijd

werkt top

en dan gewoon een index file maken een .pls file maken

en dan gewoon op je site uploaden map radio maken en gaan met die banaan
 

Inviato Mon 25 Dec 06 @ 12:23 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)