Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Herculus Console bij V&D verkrijgbaar

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

lolkamaPRO InfinityMember since 2003
24 maart j.l. hoorde ik van een maatje dat hij een Herculus had gekocht bij V&D in Leeuwarden. Als die het voor 250 kan aanprijzen moeten wij het rechtstreeks via VDJ toch goedkoper kunnen krijgen?

Groeten,
Fanatiek VDJ User
 

Inviato Fri 26 Mar 04 @ 2:03 pm
Hercules DJ Console wordt niet verkocht door VDJ. VDJ is een bijgeleverd programma bij een product van producent Hercules. Vandaar "Hercules" DJ Console!
Als Full Version User van VDJ heb je wel het voordeel om volledige toegang te krijgen tot effecten, enz. Wat Hercules gebruikers niet hebben tenzij ze VDJ zelf aankopen.
Het komt er dus op neer dat Hercules (en niet VDJ) de prijs en het product bepaalt.
Trouwens als je kijkt naar de "products" pagina op de VDJ site dan zie je dat een Hercules DJ Console beschikbaar moet zijn tegen een prijs van 219? (wat kan verschillen van winkelketen).

GnoedeL
 

Inviato Fri 26 Mar 04 @ 5:24 pm
250 is veel ja !!
ik betaalde 225 en dat was eigenlijk te hoog.
De meeste kan heb je in een computerzaak (m.u.v. mycom, die hebben andere leverancier ;p )

Alle zaken aangesloten bij EQP (www.eqp.nl) kunnen de console leveren.

Hij kost een retailer pakweg 185 incl btw , reken er 25 EUR verzendkosten bij, kom je op 200 incl btw. 10% marge voor de verkoper, is toch 220 ..... alles boven dit bedrag is dus te hoog.
owja ik verzin deze prijzen niet

 

Inviato Mon 29 Mar 04 @ 12:54 pm
ik was in december één van de eerste in nederland (maar wel met hardware bugs) die de Hercules console had.
deze koste 180 euro. ik ben hem 2 3 weken kwijt geweest, maar toen ik hem terug kreeg was hij helemaal bug-free.

het kost even wat moeite, maar is zeker de moeite waard.
ik hoop wel dat nieuwe kopers gelijk een goeie krijgen!
 

Inviato Tue 06 Apr 04 @ 2:16 pm
biertjeHome userMember since 2004
ik heb em precies voor ?219 gekregen. want dat op internet bestellen werkt toch niet altijd en het scheelde hoogstens maar 10 eurotjes.
 

Inviato Wed 02 Jun 04 @ 9:20 pm
Paar dagen geleden in België gekocht voor 119 euro... eindelijk in de aanbieding bij de Fnac...
 

Inviato Mon 05 Jul 04 @ 4:17 am
BEEFieHome userMember since 2004
119???

kan ik hem ook online bestellen bij de fnac??
 

Inviato Tue 13 Jul 04 @ 4:24 pm
Je kan bij Fnac alleen via de franse site online bestellen, maar ik heb even gekeken en daar staat ie voor 249 euro (http://www.fnac.com/Shelf/article.asp?Mn=1&Mu=-13&SID=fc4ee072-62ef-63ae-b630-79f552f50284&TTL=140720041932&Origin=FnacAff&PRID=1484730&Ra=-50&To=0&Nu=1&UID=0eb921e44-90f7-f033-d268-4faf01e70157&Fr=0)

Hij was bij mij om de hoek in de Fnac ook altijd die prijs, maar laatst liep ik er binnen en stond er een tafel met allemaal aanbiedingen, en tot mijn grote verbazing stond de dj console er tussen! Ik wilde hem al lang, maar nu kon ik hem niet laten staan, 119 euro... Ik weet dus niet hoe tijdelijk die aanbieding was, en hoe lokaal. In een andere winkel in Leuven staat ie voor 190 euro. Vond ik ook al een leuk bedrag.
 

Inviato Tue 13 Jul 04 @ 5:43 pm
BEEFieHome userMember since 2004
idd kijken of ik op de heen reis naar frankrijk langs een fnac rijd :P
de leverancier van m'n "oude" dj console heeft het geld terug gestuurd omdat ie vond dat het hem te veel geld zou kosten als hij hem weer naar de fabriek moest sturen :S

dus ben weer op zoek naar een nieuwe
 

Inviato Wed 14 Jul 04 @ 6:51 am
IK had um voor 202 euro en weet iemand of er nog een een update uit komt voor dj console versie van vdj want ik wil ook graag de functie scratchen met de jogs :P
 

Inviato Sun 22 Aug 04 @ 9:26 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)