Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules MP3 Contoller

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo luitjes,

Ik heb gister een Hercules MP3 Contoller aangeschaft, en hoop hem morgen binnen te krijgen. Nu lees ik net pas (net dit nederlandstalige deel ontdekt) dat er veel slechte ervaringen mee zijn... Zijn de reactie tijden hiervan echt bagger laag ...? Als een ieder die een Hercules MP3 Contoller bezit hier nu eens een cijfer wil geven voor dit apparaat, dan kan ik als het echt bagger is de boel nog terug sturen. Ik ben een beginent DJtje draai wat in een soos en op campings enzo ... ik hoor het graag!

Martijn
 

Inviato Thu 27 Apr 06 @ 4:56 pm
ik heb em ook en vind hem niet slecht, de faders zijn mss wat minder maar het is er echt aangenaam mee draaien!
wat je niet met de mp3 versie kunt is voorbeluisteren en dat is wel een min puntje
meer slechts kan je er niet over zeggen

veel plezier ermee!
 

Inviato Thu 27 Apr 06 @ 5:41 pm
ik heb een 2e geluidkaart in mijn PCtje zitten, dus dat kan ik nu al wel! Nu alleen de controller nog :)
 

Inviato Thu 27 Apr 06 @ 7:10 pm
jetseHome userMember since 2006
martijn als je de DJ console mp3 hebt krijg je er software bij die je niet toelaat om voortebeluisteren maakt niet ui hoeveel geluidskaarten je hebt al heb je er honderd de controlleditie laat het niet toe

groetjes jetse

ps:de contol mp3 is super hoor ik heb hem ook ben super tevreden
 

Inviato Sun 30 Apr 06 @ 12:21 pm
Ja ik heb hem ook binnen. En betreffende dat voorluisteren is me wel gelukt. Via mijn 7.1 geluidskaartje heb ik nu mijn versterker op de line out zitten (master) en mijn koptelefoon op een uitgang van mijn geluidskaart. En ik kan nu voorbeluisteren ... trouwens ik ben ook dik tevreden over de controller. Heeft iemand trouwens ook dat de rechter jog veel soepeler draaid als de rechter ...?

Martijn
 

Inviato Sun 30 Apr 06 @ 1:10 pm
dat kan maar dat komt op verloop van tijd zo wat gelijk
 

Inviato Mon 01 May 06 @ 11:33 am
jetseHome userMember since 2006
mijn rechter was eerst ook losser. mart zou ik jouw email even mogen hebben ik heb nog een mooi programmatje voor je voor jouw

groetjes jetse

ps: ik ga je echt niet spammen hoor :)
 

Inviato Wed 03 May 06 @ 4:51 pm
Ik ben er echt dik tevreden mee,
een 10+
 

Inviato Sat 13 May 06 @ 3:36 pm
ik heb de oude hercules dj console gebruikt. En hij is wel leuk om mee te werken, in het begin van je carière maar later ga je toch verlangen naar cd-spelers of platenspelers.
 

Inviato Sat 13 May 06 @ 7:35 pm
Of je gebruikt je cd spelers of platenspelers met VDJ, met behulp van Timecode cds of vinyls. Ik ben begonnen met platen, toen cds en nu een combinatie van platen, cds en mp3.
Ewout
 

Inviato Sun 14 May 06 @ 4:23 pm
@mart.
je kan WEL voorbeluisteren met 5.1 geluidskaart maar met het knopje van hoofdtelefoon ingedrukt houden.
 

Inviato Fri 19 May 06 @ 1:48 pm
das het enige vervelende aan die mp3 console.
 

Inviato Sat 20 May 06 @ 10:28 am
Ik heb ook een probleempje. Ik heb de Normale Dj console al een tijdje (degene zonder ingebouwde geluidskaart), en ik wil toch voorbeluisteren. Ik mix op feestjes met mijn laptop, dus ik heb geen ingebouwde 5.1, 7.1 enz. geluidskaart. Ik heb een normale uitgang (line, boxen en micro). Nu, ik werk zo: ik heb mijn versterker verbonden met mijn box-uitgang. Is het mogenlijk om dan voor te beluisteren op de Line of micro aansluitingen? Ik hoop dat dit mogenlijk is zonder verdere kosten te maken, want dat zal er ook weer niet inzitten :S. Is dit mogenlijk? Nog even voor de duidelijkheid: Ik heb een DJ controler MP3. Geen MK2.
 

Inviato Mon 05 Jun 06 @ 11:38 am
lammyHome userMember since 2006
dan heb je een extra geluidskaart en vdj pro nodig
 

Inviato Mon 05 Jun 06 @ 7:20 pm
je hebt een geluidskaart 5.1 of 4.1 nodig (is niet zo duur). vdj pro is zelfs niet nodig maar dan moet je wel het knopje van de hoofdtelefoon op je dj console ingedrukt houden. ddarom is de pro wel handig.
 

Inviato Tue 06 Jun 06 @ 11:50 am
Ik ben van plan om de Hercules DJ console MK2 te kopen. Zit hier de Virtual DJ PRO versie bij? Of heb je dat dan niet nodig om voor te beluisteren? Ik heb vernomen dat de console 200€ kost, maar ik weet niet waar ik hem kan kopen. Ik woon in Hasselt (Limburg-->België, niet Nederlands Hasselt). Kan je hem bijvoorbeeld gewoon kopen in de mediamarkt in hasselt?
 

Inviato Tue 06 Jun 06 @ 12:51 pm
in media markt in antwerpen heb ik hem al gezien, wel aan 250 euro geloof ik. je bent beter af in een prive computer zaakje. vragen of zij hem hebben liggen of kunnen bestellen
 

Inviato Fri 09 Jun 06 @ 10:24 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)