Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual Vinyl

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Als je naar de website van numark gaat dan zie je bij producten Virtual Vinyl. De software die daar bij hoort lijkt verdacht veel op virtual dj. Of is dit door atomix gemaakt in samenwerking met Numark. Solarius
 

Inviato Sat 06 May 06 @ 8:53 pm
Kijk even verder hier op het Forum, er is reeds een aantal keren eerder over gesproken: Numark heeft een overeenkomst gesloten en gaat een aangepaste versie van VDJ4 verkopen met dedicated hardware (geluidskaart). Deze versie van Numark komt pas na de zomer uit.
VDJ blijft VDJ en ondersteunt veel meer hardware, zoals de hercules dj consoles etc. Ik vind VDJ daarom aantrekkelijker dan het Numark product. Het voordeel is ook dan je VDJ nu reeds kunt aanschaffen en dat de upgrade naar v4 gratis is.
Ewout
 

Inviato Sun 07 May 06 @ 6:26 pm
gaat VDJ 4 duurder zijn dan de versie die nu te koop is op de site?
 

Inviato Sun 07 May 06 @ 7:21 pm
Dat is nog niet bepaald. Er staat alleen op de site "Tijdelijk internet aanbod" De vraag is hoelang dit tijdelijk is.
Ewout
 

Inviato Sun 07 May 06 @ 7:56 pm
Wat mij dan de vraag is als ik spullen van numark koop, is dat dan compatible met VDJ? of moet je dan de aangepaste versie van numark kopen *Virtual vinyl*
 

Inviato Thu 01 Jun 06 @ 5:13 pm
Daar is nog geen officiele uitspraak over gedaan door het VDJ noch Numark. Het is dus nog afwachten tot een officiele verklaring. Ik denk dat VDJ de iCDX wel gaat ondersteunen, want deze is erg "hot", zowel hier op het forum, als op andere forums.
Nog even geduld dus...
Ewout
 

Inviato Thu 01 Jun 06 @ 10:06 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)