Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoofdtelefoon ...?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hoi hoi allemaal , ben dus nieuw ..


en hier me'n eerste vraagje ,

misschien is het al is opgelost geweest ergens, maar vindt het niet direkt terug.

Heb dus dj console van hercules , en had die vroeger op mijn versterker aangesloten en werkte toen op me'n laptop .. laptop was zo traag dat ik er de brui aan heb gegeven , maar ik kan me denk nog herinneren dat ik me'n liedjes kon voorluistern (beide te samen)

Nu heb ik dus een splinternieuwe desktop , en wilt het dus niet naar behoren werken volgens mij..

Heb een 6.1 geluidsinstallatie , en heb 3 stekkertjes die ik in front- center - back kan steken ( vroeger deed ik dat met andere stekkers ) en deze bevinden zicht in het midden van mijn dj console.
Als ik deze stekkers er allemaal insteek wilt het dus niet naar behoren werken ...

als ik dan op rechter knop voor beluisteren via koptelefoon aan de rechterkant duw , dan hoor je het liedje zowiez ook al duw jeje crossfader naar links.

na veel klooien en testen , ben ik tot de conclusie gekomen alleen men front speakers in de front bus te steken en dan werkt het juist.
Dus als ik dan op rechter koptelefoon beluisterknop duw dan hoor ik het liedje via de koptelefoon en het linker door de boxen (als de crossfader naar links staat natuurlijk)

is dit normaal dat ik enkel me'n front busje kan gebruiken ? iemand ook al zoiets gelijkaardigs voor gehad ?

2de vraagje ; normaal kun je toch ook gewoon je beide liedjes tesamen via je koptelefoon beluisteren ? zo ja hoe doe je dat ? want als ik op de rechter knop duw dan gaat zowiezo de linker knop af (voor het beluisteren via de hoofdtelefoon )


moest iemand mij kunnen helpen , mijn dank hiervoor dan !!

hier een mix die ik heb gemaakt voor diegenen dat geintresseerd moesten zijn ;

http://www5.spread-it.com/dl.php?id=a6e79cf3b9a0ce2e8d51d8359e9f8c2025182fc0
 

Inviato Sun 11 Jun 06 @ 2:31 am
 

Inviato Sun 11 Jun 06 @ 12:47 pm
ik weet wat je probleem is en kan het perfect oplossen maar jammer genoeg help ik geen 'no licence users' dus als je een originele versie hebt van vdj, vul dan even je licentie-nummer in en dan help ik je wel verder!!
 

Inviato Sun 11 Jun 06 @ 5:27 pm
Komaan DJ IbiziX, voorwat zou hij liegen dat hij er geen heeft? Hij heeft in ieder geval een DJ Control MP3, dus daar zit altijd een versie van Virtual DJ in(home edition wel).

Op je eerste vraag weet ik het antwoord niet, je eerste wel.
In de standaard skin van VDJ kun je het niet, maar in andere skins bestaat er wel zo'n optie.
http://www.virtualdj.com/addons/skin.html?id=99 , http://www.virtualdj.com/addons/skin.html?id=1347 , in die 2 skins kun je het zéker, bij de anderen moet je maar eens kijken.

Ik ga nu ook even naar je mix luisteren;)
 

Inviato Sun 11 Jun 06 @ 6:06 pm
Yup heb zeker een originele versie , zat standaart bij me'n dj console .. moet ik ff mijn licentie nummer vinden ... (waar vindt ik die eigenlijk)


Hoe doe je dat voor andere skins , ik dacht gewoon downloaden naar de map skins ... maar doet blijkbaar niks ..

Bedankt voor reactie's alvast !! en bedankt voor de tip met die skins , zal ik direkt gaan uitproberen ..

Hopelijk kan iemand me nog helpen voor die eerste vraag , zou zeer sweet zijn :)


Verder zijn reacties ivm met mijn mix altijd welkom


grz magic
 

Inviato Sun 11 Jun 06 @ 6:53 pm
Je licentie nummer staat op de doos, of op het cd hoesje van de installatie cd van de dj console. Dit serie nummer heb je ook ingevuld toen je vdj hebt geinstalleerd. Je kunt je serie nummer hier invullen
Ewout
 

Inviato Sun 11 Jun 06 @ 8:06 pm
Weet je ondertussen al hoe je de skins installeert?

Zo nee, je moet ze gewoon downloaden, maar niet in je skins-map zetten, gewoon openen en normaal installeert windows de skin. Als hij het niet automatisch doet, moet je nog even .exe achter het bestand zetten(rechtermuisknop->naam wijzigen->zelfde naam als voordien ingeven, met .exe erachter, dus "skin.exe")

Zo ja, lukt 't?:)

Je geluidskaart probleem weet ik niet, heb je al ooit gezocht op dit forum?
 

Inviato Sun 11 Jun 06 @ 9:45 pm
QUOTE EWOUT ;

Je licentie nummer staat op de doos, of op het cd hoesje van de installatie cd van de dj console. Dit serie nummer heb je ook ingevuld toen je vdj hebt geinstalleerd. Je kunt je serie nummer hier invullen
Ewout

Toch ni , volgens mij heb jij geen dj console , want je moet namelijk geen serie nummer intikken bij de installatie , der staat ook geen serie nummer op de installatie cd rom .. hmmm ik zal de doos is moeten gaan opzoeken lijkt mij .


bedankt voor de reactie van die skins ! morgen is proberen !

grz magic


 

Inviato Sun 11 Jun 06 @ 9:58 pm
le licentienummer staat op het papiertje waar het cd tje in zit.
je moet WEL een licentienummer ingeven ook voor de home edition van vdj
 

Inviato Mon 12 Jun 06 @ 12:22 pm
Ja, de instalatie cd van je DJ Control, die cd om de drivers te installeren, daar zou ie op moeten staan. Zoniet, moet je even contact opnemen met atomix;)

P.S.: Ik had gisteren je mix gedownload, maar ik moest net weg, en ik kon hem gisterenavond niet meer vinden. 'k download 'm nu opnieuw en sla 'm even op;)
 

Inviato Mon 12 Jun 06 @ 4:17 pm
hmmm, echt staat niet op het papiertje

heb het papieren omhulsel van dat cdrommetje al binnestebuiten , buitenstebinnen , achterstevoren gedraaid , staat er echt niet op .

verder wordt totaal niet naar een serienummer gevraagt bij de installatie

das zo een cdrom met een aantal mix progjes .. waarvan enkel virtual dj geen demo is dacht ik.

anders bel ik wel ff naar atomix ofzo , kfix da wel


@ esum

zeker downloaden !! gaat juist op een cdje ook , zitten ongeveer 30 - 35 nummers op. Zet niet snel een mix op het net , want ik verkoop die normaal .. of ruil ik die ..

laat maar iets weten wat je der van vondt !

 

Inviato Mon 12 Jun 06 @ 7:16 pm
Als je de cd of je licentie code kwijt bent, zul je Hercules moeten bellen / mailen. Hercules geeft deze cds en serienunmmers uit en houdt de administratie bij. Het VDJ team kan je niet helpen. Kijk dus even op de Hercules website en maak hier een ticket aan.
Misschien heb je de cd terug gedaan in het verkeerde hoesje?
Ewout
 

Inviato Mon 12 Jun 06 @ 7:27 pm
Ben zeker dat het niet in het verkeerde hoesje zit , ben nogal perfectionistisch ingesteld op dat vlak. (je hebt zo van die mensen die overal wat hebben liggen en cd's enzo los ergens , zo ben ik dus totaal niet .. krijg het schijt ervan dat je cd's leent en je die zo ziet liggen bij iemand , maar terug ff ontopic )

ik zal hercules zowiezo moeten mailen dan , want bellen komt niet veel van in huis .. al paar keer geprobeerd , kzal is een mailtje sturen , en kzal ook is naar de doos zoeken , want die heb ik ook nog zeker, maar betwijfel dat het daar gaat opstaan.


Maar kzal zowiezo die nummer wel krijgen , omdat het toch om een legale versie gaat ...

 

Inviato Mon 12 Jun 06 @ 11:22 pm
Succes, als je het nummer hebt, vul het dan oook even hier in op de website, dan kan iedereen zien dat je een dj console hebt ;-)
Ewout
 

Inviato Mon 12 Jun 06 @ 11:47 pm
als je een keyboard shortcut steekt kan je ook je 2 liedjes tesamen horen als eens een video'tje maken hoe je dat moet doen en ik zal het hier posten
 

Inviato Tue 13 Jun 06 @ 6:26 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)