Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: voorbeluisteren

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

ik kan perfect voorbeluisteren maar nu heb ik nog het probleem dat het door mijn koptelefoon iets sneller gaat dan uit mijn boxen dus erg makkelijk werken is da nie he

kan iemand helpen merci !!!
 

Inviato Thu 06 Jul 06 @ 6:22 pm
Gebruik je soms 2 geluidskaarten?
Ewout
 

Inviato Fri 07 Jul 06 @ 6:04 pm
nee ik heb 5.1 geluidskaart

Greetzzz
 

Inviato Sat 08 Jul 06 @ 12:50 pm
Dat is heel vreemd. Als je 2 verschillende geluidskaarten gebruikt kan het voorkomen dat door verschillende drivers en latency er problemen met snelheidsverschillen op kunnen treden.
Gebruik je niet een illegale versie? Ik heb namelijk gehoord dat snelheidsverschillen voorkomt in enkele van deze versies.
Ewout
 

Inviato Sat 08 Jul 06 @ 2:21 pm
nee ik heb vorige week een hercules console gekocht en virtual dj zat er bij op een cdrom
ik snap het ook niet

Greetz
 

Inviato Sat 08 Jul 06 @ 2:22 pm
Kan je misschien wat meer in detail beschrijven wat precies het probleem is? Dus in de trant van: Ik doe dit en dan dat en dan is dit niet goed.
Dan kunnen we er misschien achter komen wat het probleem is.
Ewout
 

Inviato Sat 08 Jul 06 @ 3:27 pm
dus wanneer ik wil voorbeluisteren speelt het geluid door de hoofdtelefoon iets vroeger dan door de boxen , snap je
 

Inviato Mon 10 Jul 06 @ 2:33 pm
Probeer het eens andersom aan te sluiten, dus je boxen op de hoofdtelefoon uitgang en je hoofdtelefoon op de luidspreker uitgang. Het lijkt er op dat je versterker misschien de veroorzaker is.
Ewout
 

Inviato Mon 10 Jul 06 @ 6:17 pm
is je pc sterk genoeg en is je geluidskaart wel fatsoenlijk genoeg?
 

Inviato Sat 15 Jul 06 @ 9:46 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)