Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: CD kwijt ....

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo medeforumleden,

Probleempje... net een dikke verbouwing hier achter de rug. Gestart met een schone pc ... en nu is de CD van mijn Hercules DJ MP3 controlle pleiten ... wie heeft er een idee wat ik hier aan kan doen....


Martijn
 

Inviato Fri 07 Jul 06 @ 10:57 pm
Deze cd wordt verstrekt door Hercules. Je kan hen een mailtje sturen, of ze een nieuwe cd op kunnen sturen. Je kunt volgens mij ook de hele cd downloaden van de Hercules website.
Ewout
 

Inviato Fri 07 Jul 06 @ 11:43 pm
Mmm, op de hercules site kan ik heb niet downloaden ... althans ik kan hem niet vinden ...?
 

Inviato Sat 08 Jul 06 @ 9:20 pm
HedphuqHome userMember since 2003
 

Inviato Sat 08 Jul 06 @ 11:50 pm
haha veel succes, iik heb mijne net pas binnen 2 maanden na mijn eerste verzoek of ik een nieuwe kon krijgen, ik zou emails sturen en dr achteraan blijven gaan anders kan het namelijk nog wel ff duren ;)
 

Inviato Mon 10 Jul 06 @ 4:11 pm
Dat is niet zo mooi. Ik berg al mijn originele cds die ik krijg bij hardware, zoals pc's, controllers etc op in een case logic tas. Hierin kunnen 208 cds / dvds. Zo weet je altijd waar het is en raak je niets kwijt. Misschien een tip.
Ewout
 

Inviato Mon 10 Jul 06 @ 6:19 pm
Jupz, ik weet er alles van. Meestal is alles bij mij ook netjes in doosjes enzo. Maarja tijdens een verbouwing lukt heel wat. Maar ik heb van een kammaraad de CD ff geleend met mijn CD-Key en ff een ISOtje op me PC gemaakt, en VDJ werkt weer als een zonnetje ...

Probleem opgelost ... :)
 

Inviato Tue 11 Jul 06 @ 8:34 pm
dat is wel mooi,
ik had eerst ook cd doosjes, maar dit wordt snel een chaos en je laat ze snel slingeren. Zo'n tas is wat dat betreft beter. Je moet alleen de cd gelijk terug doen. Daarnaast neemt 1 tas veel minder ruimte in dan 208 doosjes en het neemt veel makkelijker mee.
Ewout
 

Inviato Tue 11 Jul 06 @ 8:46 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)