Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vershil tussen hercules mp3 en mk2

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik weet eigenlijk niet welke console het gemakkelijkste , prijsbewuste en beste is!!!

Momenteel heb ik een demo van virutal dj voor wat te oefenen (spijtig dat voorbeluisteren niet werkt)

Maar ik zo graag een dj console kopen! Wat is nu het verschil tussen mk2 en Mp3

Kan je met mp3 voorbeluisteren via een headset? ---> Ik heb namelijk een logitech headset
Kan je met mp3 via een headset in de micro praten? --->internet chat, zo dat werken?

Ik ben dj eigenlijk in mijn vrije tijd!!! Ik heb een platenspeler , virtual dj demo , en wat discobollen en lichorgels! Ik dj vooral met nieuwjaarsnacht , kerstmis , pasen en veel feesten voor familie en vrienden! maar vroeger deed ik het enkel met platenspeler of mp3 en dat het niet veel functies!

Wat zou ik best kopen mk 2 of een mp3
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 11:31 am
djpuursPRO InfinityMember since 2006
De MK2 heeft ook een ingebouwde geluidskaart, en aangezien dat jij een platenspeler hebt zou ik daarvoor opteren. Met de MK2 ga je wat meer mogelijkheden hebben als het op aansluitingen aankomt. Of je kan voorbeluisteren met de MP3 Control weet ik eigenlijk, maar ik denk het wel. Indien je zoals je zei wat meer functies wil kan je misschien ook overwegen om VDJ te kopen.

Greetz

djpuurs

Ps: Ik weet er ook niet alles van, dus andere zullen je waarschijnlijk nog beter kunnen helpen dan ik. :)
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 11:39 am
maar mijn platenspeler heef oude uitgangen met twee plugs!

Zou dat wel werken
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 11:53 am
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Hoe oud is die platenspeler?
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 12:01 pm
30-35 jaar

een erfenis
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 12:20 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Als je wil scratchen zal dat volgens mij niet gaan. Wil je wel sratchen raad ik je aan de Mk2( of XP10) te kopen en een nieuwe draaitafel plus de full version van VDJ. Indien je echter gewoon wat meer wil doen zonder scracthen is de MP3 controll ook een mogelijkheid. Zowel de Mk2 als de MP3 Control zijn niet optimaal voor te scratchen, daarvoor gebruik je beter platen.Indien je een betere dj wilt worden zou ik voor de eerste mogelijkheid opteren.

Greetz
djpuurs

Ps: Nogmaals dit is mijn mening, je wacht best nog even op de mening van anderen.
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 12:29 pm
ik ben het eens met djpuurs,
wil je een battle dj worden heb je zowiezo 2 direct aangedreven platenspelers nodig met goede (scratch) elementen en naalden. De draaitafel die je hebt is waarschijnlijk een snaar aangedreven, met een hifi naald. Hier heb je waarschijnlijk niets aan.

Als je platen spelers wil gebruiken, zou ik deze eerst kopen. Dan een mixer en daarna de volledige versie van VDJ, daarna een goede geluidskaart, zoals de u46dj.

Wil je echt een battle dj worden dan heeft de hercules mp3 control of de hercules mk2 niet veel toegevoegde waarde. Daarnaast zijn de drivers bij deze kaart veel minder goed dan van bijvoorbeeld de u46dj.
Ewout
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 12:56 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ewout zijn de T80's van Stanton goed, want dat zijn degene waarover ik beschik. Ik vind ze goed maar zoveel weet ik er ook niet van. Grtz
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 1:57 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)