Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: oude Dj control

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb zon 2 jaar geleden een dj console van hercules gekocht , maar nu wil ik mij opnieuw registreren bij virtual dj forums en moet ik de serial invullen , en ik heb mijn doos met de code al weggesmeten!

{Edited by Ewout op 9-juli-2006}
Vragen om serie nummers is verboden, zie introductie Nederlandse forum.
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 11:39 am
patriekske,
vragen om serienummers, hier op de website, is verboden. Zie ook de introductie van het Nederlandse forum. Als je hiermee doorgaat kan je hier van de site gebanned worden.

Het serie nummer staat niet op de doos, maar op het papieren hoesje waar de cd in zit. Als je deze ook niet meer hebt, dien je contact op te nemen met Hercules. Waarschijnlijk kunnen ze aan de hand van het serienummer van je console, je VDJ serie nummer traceren.

Daarnaast kan je dan VDJ 1.09 gebruiken. Inmiddels is de huidige versie 3.4 en versie 4.0 komt er aan. Deze versies zijn heel wat uitgebreider dan die 1.09 versie. Het is misschien tijd voor een upgrade.
Ewout
 

Inviato Sun 09 Jul 06 @ 12:44 pm
je kan toch ook oude dj console installeren en in je pc steken en dan klikken op zoeken naar console of zoiets bij je profiel ergens, dan moet je geen code invullen en ben je ook geregistreerd
 

Inviato Sat 15 Jul 06 @ 9:44 am
De registratie procedure die DJ Ibzix beschrijft is volgens mij niet meer mogelijk, voor de eerste versie van de dj console.
Ewout
 

Inviato Sun 16 Jul 06 @ 2:08 pm
Weet iemand wanneer versie 4.0 van Virtual DJ uitkomt. Ik ben namelijk van plan om de BCD5000 van behringer aan te schaffen. Ik heb nu versie 3.4, is het nu al rendabel om de BCD te kopen of kan ik beter wachten?
Roberto
 

Inviato Mon 24 Jul 06 @ 9:14 pm
gelieve je vraag maar 1 keer te posten want anders zorgt dit voor verwarring
(ik heb al geantwoord op je andere topic)
 

Inviato Mon 24 Jul 06 @ 9:35 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)