Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vocal remove

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hoi,

ben nieuw op deze forum
heb effe een vraag.
ik ben net begonnen met mixen en zoek eigenlijk een goed programma waar je in de muziek, de teksten uit kan zetten zodat je alleen de instrumenten hoort, en andersom ook (alleen stem hoorbaar)
heb al gehoord dat dat programma niet bestaat, maar het moet toch wel kunnen. Op radio 3FM heb je vrijdag een mix (van luisteraars) van 2 plaaten, daarin is bij de een de vocal weg. iemand een idee hoe je dat doet. ben beginneling dus wet nog niet al te veel van af

groeten
DJsydneyboy
 

Inviato Thu 13 Jul 06 @ 5:22 pm
(Ik verwijs even naar het vorige topic: http://www.virtualdj.com/forums/34879/Dutch_Forum/Welkom.html?page=2 , leek me even handig;))

Volgens mij is het(dat van je voorbeeld) dan gedaan met acapella's(zoals Superstom al zei).
Ik zou zeker ook eens zoeken op een van de forums hier op VDJ, daar vind je misschien meer uitleg, en hoe je aan zo'n acapella's kan komen;)

Alvast veel succes!!!
 

Inviato Thu 13 Jul 06 @ 6:34 pm
Als je cd singles koopt, of nummers via een online muziek winkel koopt, zijn van veel (populaire) nummers acapella versies te verkrijgen.
Daarnaast zijn er ook abonnementen, zoals Promo only, die van ieder nummer op de cd ook een acapella versie meeleveren.
Ewout
 

Inviato Sun 16 Jul 06 @ 2:06 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)