Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: I'm sueing your ass big time !!!!!!!!!!

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Nu heb ik het echt gehad met ulder klotegezeik

eerst heb ik de mp3 controller gekocht wat me niet aanstond, belachelijk gewoon,

gelukkig kon ik hem inruilen voor de MK2

maar ik blijf maar continue maar continue problemen hebben om optimaal te draaien,

skipping problems altijd,
ik heb alles gedaan wat er in de engelse thread staat betreffende skipping problems,

de voorwaarden die een pc moet hebben om de mk2 te kunnen spelen zijn niets in vergelijking met hoe sterk mijn pc is, een sheet in een fles !

ik heb al verschillende threads gestart in de engelse secties om mijn problemen op te lossen en niets helpt

jullie MK2 controller WERKT NIET OP ALLE PC's EN JULLIE VERKONDIGEN VAN WEL,
dat betekent verkopen onder vals voorwaarden

na genoeg research ben ik samen met een maat van mij die afgestudeerd is als advocaat in de wetboeken gedoken en ik ga echt iedere frank uit ulder kapatilistisch bedrog zuigen,
dit is de tweede maal dat ik dreig jullie aan te klagen en jullie hebben me blijven aan het lijntje houden door te zeggen je moet dit veranderen en dat, bullshit ik heb informatica gestudeerd en ken me pc van binnen tot buiten,

algemene bepaling voor alle verkopers :
artikel 30 van de handelspraktijkenwet 14 julli 1991

staat in de grondwet wat jullie verkeerd doen, lees maar keer,

ik ga volledig terugbetaling van mijn MK2 controller eisen en een refund voor iedereen die maar blijft problemen hebben + een verplichte aanpassing van info betreffende de software die op de doos staat,
want admit, pure bullshit, de bijgevoegde software is waardeloos,
zonder nog eens 100 euro (oh ja tis juist we krijgen disount woooooooohoooooow, hoe durven jullie) bij te leggen kan je niet optimaal je mk2 controller.

Ik ben een dj, heb lang gedraaid met gewone cd spelers van stanton en mengpaneel,
dat weggedaan omdat ik een lange poos men motivatie verloren was,
zo stom geweest om de mk2 te kopen omdat het wel aantrekkelijk was en ik opnieuw wou beginnen draaien,

ik ben een bekend reviewer van cd's op vele internationale forums en zal deze boodschap ook internationaal verspreiden éénmaal het verdict gevallen is,
advocaat kosten moet ik me geen zorgen in maken, contacten genoeg, anders zou het niet waard zijn om te doen alhoewel ik het meer uit principe doe dan voor het geld,

ben die mulitnationals zo KOTSBEU, peinzen dat ge ons zomaar in de zak kunt zetten,

dit is geen vlaag van woede want ik heb de MK2 nu al 4 maand dus het is echt een opbouwende haat tegenover jullie bedrijf dat nu geëxplodeerd is,

mijn MK2 is originineel, legaal, gekocht in een winkel
mijn software is 100% legaal,

ik sta keihard in mijn schoenen en ga der echt vollenbak voor gaan,

DE MK2 KOPEN IS GOKKEN, ER IS EEN PROCENTUELE KANS DAT HIJ NOOIT OPTIMAAL OP JE PC ZAL WERKEN ONDANKS HET FEIT DAT JE PC VOLDOET AAN ALLE VOORWAARDEN DIE OP DE DOOS STAAN...

c u in court, and I will enjoy it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morgen gaan we van start, ik zou je aanraden hetzelfde doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Inviato Tue 25 Jul 06 @ 2:33 am
te gek,

lang leve de grondwet,

kan nog een fixe boete eisen ook voor alle jaren dat de MK2 en wie weet maar dat moet ik nog checken de mp3 controller op de markt is gebracht onder deze valse voorwaarden,

ik heb niets te verliezen maar dees kan nog oplopen tot hoge bedragen voor jullie,


WELKOM IN BELGIE !!!!!!!!!!!!!!!
 

Inviato Tue 25 Jul 06 @ 2:49 am
ok eerst en vooral, vdj verkoopt geen mk2, wel hercules.
vroeger had ik een gekraakte versie en alles werkte, maar toen kreeg ik die mp3 controller en een externe geluidskaart en hij begon te skippen. toen kocht ik de vdj pro en hij bleef skippen.
wat was nu het probleem: de geluiskaart. dit was een terratec en blijkbaar werkt die met een frequentie die niet wordt ondersteunt door vdj.
dus jouw thread is misschien lichtjes overdreven.
 

Inviato Tue 25 Jul 06 @ 9:37 am
gast ik gebruik enkel de geluidskaarten van de MK2,
5.1 rechtstreeks verbonden naar versterker
van voor om voor te beluisteren,

mijn usb is aangeloten om een aparte usb kaart, geen enkele andere ingelogd die kan verkeer geven die eventueel zou storen,

gekraakte versies, allé dik in orde, dus dan werkt alles perfect lol,

gast check uw eigen antwoord,

trouwens MK2 is van hercules jezus, dat u da nog moet vertellen,
staat er in koeieletters op onderaan de console !!!!!

ma soit, tabblad stond nog open, juist thuis, ik volg deze thread niet meer, ik heb gezegd wat ik moet zegggen

blaffen is nie nodig, bijten gaan we doen,

reply wat je wil, ain't reading it

have fun :)
 

Inviato Tue 25 Jul 06 @ 10:15 pm
Sideffect604, we houden het wel leuk en professioneel hier. Dit is niet zo maar een tiener forum waar je kan schelden en vloeken. Als je hiermee dorrgaat verwijder ik je posts. Als dat niet helpt kan je van de site geband worden.

Ten eerste is dit het board van VDJ. Je hebt problemen met een product dat je gekocht hebt van Hercules. Als je dus wilt zeuren, moet je dus daar zijn en niet hier.
Ten tweede, werkt deze console voor een heleboel mensen prima, dus waar zal het aan liggen...
Ten derde, heb ik nog nooit een post van jou gezien op een van de forums.

Wat eerder aangegeven is klopt inderdaad. Als je in de Hercules config de geluidskaart op 48kHz zet zal dit problemen geven in VDJ: Skippen, slechte geluidskwaliteit en haperend beeld. Zorg er dus voor dat je de geluidskaart op 44kHz zet.
Daarnaast de laatste driver van de Hercules site dowloaden en installeren. In de oude drivers zitten problemen (anders hadden ze geen nieuwe hoeven te maken ;-)
Post dus details van je probleem, dan kunnen we je helpen. En hou het netjes
Ewout
 

Inviato Tue 25 Jul 06 @ 11:40 pm
Het land van de hardware en software is groot, daarom komt er eens in de zoveel tijd nieuwe OS'en uit, om conflicten uit de wereld te helpen.

Je kan en mag dan wel een superdik systeem hebben, dat zegt weinig over het functioneren van een extern apparaat. In computerland draait het meer om kennis en veel lezen, het volgen van de ontwikkelingen. Op het internet staat altijd wel een oplossing, voor alles, internet is een grote encyclopedie.

Jammer alleen dat je zo hoog van de toren blaast, er zijn altijd wel "broeders" die willen helpen, via MSN etc. En succes met je advocaat, tegen de tijd dat je met je systeempje bij de rechter staat had het allemaal allang kunnen draaien. Maarjah, hoog vliegers vallen altijd hard ;)
 

Inviato Wed 26 Jul 06 @ 8:57 pm
Haha die jongen is hilaris, see you in court hahaha, komaan grow up.
 

Inviato Thu 27 Jul 06 @ 12:03 am
RaZZleHome userMember since 2005
Te grappig voor woorden, hahahaha.
Wat een frustratie, jongen.
 

Inviato Sun 30 Jul 06 @ 2:32 pm
deze jongen zoekt aandacht tss
 

Inviato Sun 30 Jul 06 @ 9:57 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
het het verkeerde been uit bed gestapt zeker :D:D:D of gewoon iets zoeken om maar te zeuren ik heb ook problemen gehad met dat ding maar klaag toch ook niet meteen iedereen aan :D:D kost me te veel geld aan advocaten:D:D:D:D:D
 

Inviato Sun 30 Jul 06 @ 11:32 pm
je bent zwak!!! zo beginnen zeiken over de MK2
het kan niet aan de MK2 liggen want bij 99,9 procent lukt het wel het te gebruiken
jij bent dat 0,1 procentje waarmee dat niet lukt (en dat is dan informaticus)
zoals hierboven al gezegt, MK2 is van hercules en niet van virtualdj
DUS GA DAAR GAAN KLAGEN WANT HIER HEEFT DAT GEEN NUT!!!!!!!!
ok, hopelijk hou je je de volgende keer wat aan de regels en scheld je hier niet op los!

PS: waarschijnlijk zullen de mensen van hercules je uitlachen als je dreigt met een advocaat te sturen op hun voor gewoon een simpele console
 

Inviato Mon 31 Jul 06 @ 2:07 pm
TreZorHome userMember since 2004
draai met echte vinyls,das pas een challenge
 

Inviato Mon 31 Jul 06 @ 4:22 pm
TreZor,
wat heeft jouw opmerking met het topic te maken?
Ewout
 

Inviato Mon 31 Jul 06 @ 6:27 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)