Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

camielHome userMember since 2006
ik had eerst dj console mp3, kben vandaag de mk2 gaan kopen. Ik deinstaleer alles van mijn vorige (ik hou de map met cue-points, ... bij) ik instaleer de software die bij de mk2 zit. Nu komt het probleem ...

ik start virtual dj en :

- in de centrale console (op het scherm) verschijnt er niet hoe lang de loop is, en de naam van de cuepoint, ...

- als ik met den draaischijfje een backspin doe draait de software even naar achtere en dan terug naar voor.

-ik deistaleer alles, herstart men computer, en hij start niet meer op ... (het kan geen virus zijn want ik heb geen internetverbinding én ik gebruik die laptop enkel voor dj'e met legale mp3's

gefrustreerde dj
gtz
 

Inviato Mon 31 Jul 06 @ 12:41 pm
bug in je pc :s
heel je pc formateren en alle cue points opnieuw zetten :s
heb ook zo'n gelijkaardig probleem gehad
 

Inviato Mon 31 Jul 06 @ 1:53 pm
Eerst proberen om je pc weer aan de praat te krijgen. Een verse install is misschien nodig. Kun je nog in safe mode opstarten (druk F8 tijdens het opstarten). Dan kan je misschien nog wat files redden.

Zorg ervoor dat je regelmatig een kopie van je cue points maakt op bijvoorbeeld een cd of usb key. Van welke file had je een kopie gemaakt?
Ewout
 

Inviato Mon 31 Jul 06 @ 6:21 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)