Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Pioneer CDJ1000 Version 4

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik wil de Pioneer CDJ1000 Version 4 Skin downloaden maar ik krijg de boodschap
dat ik "geen" Professional Edition User ben, nu het vreemde dit ben ik dus wel ?
 

Inviato Mon 21 Aug 06 @ 8:31 pm
Kweet het al, ik moet even wachten tot VDJ4 uit is ;)
 

Inviato Mon 21 Aug 06 @ 9:12 pm
Klopt, deze is nu nog alleen te downloaden voor vip members. Nog een paar dagen geduld...
Ewout
 

Inviato Mon 21 Aug 06 @ 9:37 pm
Kan niet wachten tot versie 4! Kheb de software net gekocht en ik ben echt benieuwd wat v4 allemaal voor nieuws gaat brengen. ;)

VanStino
 

Inviato Tue 22 Aug 06 @ 8:26 pm
gaat de 4.0 zo anders zijn. Ik hoop dat die goed zal draaien op mijn laptop. Die gaat toch niet ineens veel zwaarder worden hé ?
Want virtualdj draait nu perfect op mijn laptop.

Frederik
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 4:53 pm
VDJ4 heeft een compleet nieuwe sound engine. Hierbij is de geluidskwaliteit verbeterd. Zeker op het gebied van scratchen en time stretch (=keylock, =master tempo). Of je ook een "zwaardere" pc nodig hebt is nog niet bekend.
Ewout
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 6:09 pm
Zo net terug van vakantie en gelijk VDJ4 binnen gehaald ;)
Kon er niet mee wachten hahaa
nou ik moet zeggen het is echt een verbetering vooral met de Master Tempo.
En het geluid lijkt ook wel beter te klinken ;)
En uhh die nieuwe Pioneer skin is echttttttttttttt VET !
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 11:55 am
Ik wil CDJ1000:D
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 5:23 pm
Ow ja, hoe kan ik zien of Vinyl of CD gebruik ?
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 5:29 pm
@Fabian89, deze cdj1000 skin is alleen te downloaden door full version users.

@Albert020, wat bedoel je, want ik begrijp de vraag niet helemaal. Kan je iets meer info geven?
Ewout
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 6:08 pm
Nou er moet ergens een knop zitten op deze Pioneer dat je kunt instellen
of je CD of Vinyl effect hebt, deze kan ik nergens vinden ?
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 8:05 pm
Er zit op een cdj1000 een knop om te schakelen tussen cdj en vinyl mode. Deze knop zit boven de pitch slider, juist onder draaiknoppen, waarmee je de platter instelt. Deze wordt binnen VDJ gebruikt om de tijdcode aan en uit te zetten.
Ewout
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 9:50 pm
Nou deze werkt dus niet bij mij, hebben hier meer mensen last van ?
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 10:37 pm
Gebruik je timecode?
Ewout
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 11:17 pm
Nou nee niet dat ik weet, het is in iedergeval niet opgelicht en kan er ook niks veranderen ?
 

Inviato Thu 31 Aug 06 @ 2:39 pm
Dan klopt het wel dat die knop bij jou niet werkt. Het is een knop om de tijdcode aan een uit te schakelen. Deze wordt pas geactiveerd als je daadwerkelijk tijdcode gebruikt. Gebruik je geen tijdcode doet die knop niets.
Het is volgens mij in vdj niet mogelijk (zoals op een echte cdj) om het platenspelertje in de skin om te schakelen tussen scratch en bend mode. Het platenspelertje is om te scratchen je kan pitch benden met sneltoetsen of via de muis in het gedeelte waar de wave staat.
Ewout
 

Inviato Fri 01 Sep 06 @ 12:00 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)