Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VAT ?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik wou vanmiddag virtualdj aankopen. Op de site stond 124 goed. Maar als ik wou afrekenen kwam er plots 23,84 Vat kosten bij. Nu vroeg ik me af of iedereen van jullie die heeft moeten betalen. Ik zit hier in Belgie hé. Die 23,84 euro meer vind ik helemaal niet erg maar ik wou het maar effe vragen. En hou kunnen ze eigenlijk tax erop zetten want je krijgt zelfs geen doos aangestuurd maar een code en je moet het dan ergens downloaden.

Frederik.
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 12:33 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
vat is engels voor BTW
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 1:32 pm
ja, eindelijk ik ben binnen. Zalig programma ik ben zeer blij. En ik hoop dat ik veel plezier aan virtualdj kan beleven.

Frederik :D
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 1:52 pm
Welkom!!:P
Ik ga straks ook nog eens proberen bij de bank...=)
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 1:57 pm
met een overschrijving of hoe bedoel je?
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 4:13 pm
Solaris, welkom als full version user.
Ewout
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 6:04 pm
I AM SO HAPPY. Wel effe voor moeten sparen.
maar ik ben blij dak het gedaan heb
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 6:21 pm
Seg Ewout wanneer krijgt ge meer sterrekes bij professional edition user, ik vroeg het mij af. En wat doen die daar?
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 6:23 pm
@Solarius: dmv Wire Transfer, vandaag niet kunnen doen, morgenvroeg misschien nog...

Volgens mij krijg je sterren als je mensen helpt;)
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 6:46 pm
heeft je vader of moeder geen VISA of mastercard ???
die betaling is zeer veilig hoor.
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 6:55 pm
wat betreft die sterretjes: Dat is jouw user level. Door dingen voor VDJ te doen: Mensen helpen op het forum, skins of effecten bouwen, etc kan je meer sterren verdienen. Zie hier voor meer info.
Ewout
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 7:16 pm
ja maar wie kan zeggen dat je iemand helpt hé
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 7:29 pm
Dat wordt bepaald door het VDJ team. Zij zien het zo aan het aantal, de inhoud en de reacties op jouw posts.
Ewout
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 8:20 pm
ja jij bent nu ook experience edition user. Was jij ook geen admin geworden van dutch forum ofzo. Jij verdient dat wel je doet dat zeer goed ewout. Je kan ook bijna alle vragen oplossen, doe zo voort :) .

Fred
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 8:40 pm
Fred,
dank je wel. Ik ben inderdaad moderator van het Nederlandse forum. Daarvoor was ik reeds experienced user, dus msschien over een tijdje nog een ster erbij, wie zal het zeggen?
Ewout
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 9:22 pm
hoe lang zit jij hier al en hoe lang gebruik je virtualdj al ?
 

Inviato Wed 23 Aug 06 @ 9:45 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)