Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: eerste V4.0 probleem

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

oké het eerste probleem met 4.0. Ik gebruik nog een oude dj console, en ik wou dat proberen met virtualdj 4.0, maar nu is mijn probleem dat ik de pfl niet kan gebruiken, als ik alles naar mijn koptelefoon stuur is er geluid, maar als ik wil voorbeluisteren zwijgt hij, iemand die mij kan helpen ?
 

Inviato Thu 24 Aug 06 @ 2:12 pm
Ik heb ook nog een oude console liggen, maar ik wil die vreselijke drivers niet op mijn pc hebben. Ik kan het dus niet voor je testen. Post even een melding in het "Bugs Report" forum.
Ewout
 

Inviato Thu 24 Aug 06 @ 7:19 pm
mja, ik zal straks die oude drivers is proberen, want ik heb nu de nieuwste maar ja, betrouwbaar vind ik ze niet. En ik heb die Esi geluidskaart vandaag bestelt ik hoop dat die snel aankomt want ik heb die dringend nodig...

Solarius
 

Inviato Thu 24 Aug 06 @ 7:35 pm
ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd
ik krijg het niet goed, alles werkt maar toch kan ik niet voorbeluisteren das echt mega vervelend. :(
Kan er echt niemand mij helpen.

Solarius
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 12:13 am
LAAT MAAR
heb het al gevonden, effe een andere driver geinstalleerd van 2004 op de website van Hercules en nu werkt die zeer goed.

Solarius :d:d:d:d:d
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 12:44 am
johansPRO InfinityMember since 2005
Hi, ik gebruik de recentste drivers voor de MKII en had ook problemen met de voorbeluistering nadat ik versie 4.0 ging gebruiken.

Ga via config naar de "Sound Setup" optie, selecteer voor "Output" de headphones.
"OK" klikken en alles werkt weer prima.
Vergeet ook niet bij Sound cards de MKII te selecteren.
Zal wel idem zijn voor de oude MK

Have fun

Versie 4.0 is tot hiertoe super
 

Inviato Sat 26 Aug 06 @ 3:13 pm
ja ik heb het al in orde gekregen. Had het al op de hardware forum gevraagd daar zeiden ze mij hetzelfde.

Solarius
 

Inviato Sat 26 Aug 06 @ 6:24 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)