Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Help

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik zou graag VDJ kopen maar zou het toch eerst eens willen testen. Nu blijkt wel dat het nog steeds de oude versie is. Kan mij iemand vertellen wanneer ik de trial kan downloaden en of de 4.0 nu wel degelijk de Behringer BCD2000 ondersteund.
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 10:54 am
Geloof me, het gaat de moeite waard zijn, koop het maar gewoon:P

Het duurt enkele dagen voordat de trial van 4.0 online staat, nog even geduld dus. De Behringer BCD2000 is ondersteund, alleen zijn er momenteel nog wel enkele problemen mee, voor meer info, kijk in het 'general' forum.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 2:05 pm
ja het is echt zeer degelijk en die behringer gaat er zeker mee werken, staat zeker op een of andere blog hoe je de behringer best configureerd ik zal een keertje rondkijken

groetjes Solarius
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 3:56 pm
Ik heb net even gekeken in de config-page van 4.0
er is native-support voor de volgende controlers:

Numark iCDX
Numark DMC 1 2 en 3
DMX controle (voor allerlei licht-effect apparaten aan te sturen)
Hercules console
XP10
D-Vinyl

voor de rest kun je alle functies instellen via midi-kanalen.
VDJ is in te stellen met ELK willekeurig midi-apparaat. Ik weet dat jouw behringer ook via midi aan kan sturen.

Je hebt grote kans (wanneer de Behringer iets populairder wordt) dat jouw apparaat ook native support krijgt onder virtualdj.


zo is met de XP10 (in mijn geval) via midi aan te sturen zodat hij met Traktor gebruikt kan worden, zónder dat er vanuit traktor native support is voor de XP10. en toch werkt het soepel zonder haperingen.

dus ik vermoed dat het voor jouw apparaat ook geen enkel probleem zal zijn ;)
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 4:53 pm
idd :)
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 5:41 pm
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 5:53 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)